مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1401

در سال های گذشته ورود بدون آزمون به دانشگاه ها بیش از پیش شده است و داوطلبان بسیاری نسبت به ورود بدون کنکور به دانشگاه ها، علاقه نشان می دهند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که کدام دانشگاه ها پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون دارند؟ در پاسخ به این سوال بایستی توضیح دهیم که در حال حاضر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از جمله (ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان، روزانه و نوبت دوم) امکان پذیر می باشد. 

هر یک از دانشگاه های نامبرده در بازه زمانی نیمسال اول و دوم با ارائه دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون، لیست رشته های بدون کنکور را ارائه می کنند و داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. دانشگاه های پردیس خودگردان معمولا لیست رشته های بدون آزمون را در دفترچه انتخاب رشته کنکور و همزمان با انتخاب رشته کنکور ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید در جداول زیر رشته های بدون آزمون دانشگاه های پردیس را مطالعه نمایید. توجه داشته باشید که داوطلبان هر یک از گروه های آزمایشی یاد شده حق شرکت در رشته های معرفی شده در گروه آزمایشی که ذکر نموده ایم را دارند.

 

 

منبع: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

 

دانشگاه آزاد به دو روش (ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام کنکور سراسری)، نسبت به جذب دانشجو اقدام می کند. داوطلبانی که تصمیم به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد می گیرند، بایستی با دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، از لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده در ترم مهر و بهمن مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام اینترنتی خود در سایت دانشگاه آزاد اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بپردازیم.

متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد بایستی برای اشتغال به تحصیل در این دانشگاه، شهریه دانشگاه آزاد را پرداخت کنند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه توسط سایت دانشگاه آزاد ارائه می شود. لذا داوطلبان شرکت در ورودی بدون کنکور بایستی به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نموده و از رشته های ارائه شده مطلع شوند. تیم مشاوران برتر در این بخش رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد را برای شما کاربران درج نموده است.

 

 

منبع: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

شهریه دانشگاه های ایران 1401

آن دسته از متقاضیان ورود بدون کنکور به هر یک از دانشگاه های دوره روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پردیس خودگردان، آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و علمی کاربردی بایستی بدانند که برای اشتغال به تحصیل در هر یک از دانشگاه های فوق الذکر می بایست شهریه مربوط به رشته ای که در آن مشغول به تحصیل هستند را پرداخت نمایند. در جدول زیر می توانید از میزان شهریه دانشگاه ها مطلع شوید.

در این مقاله می توانید رشته های بدون آزمون و شهریه تمام دانشگاه ها را مطالعه کنید و همچنین در صورت بروز سوال درباره هر یک از دانشگاه ها و مقاطع مختلف، رزرو مشاوره تحصیلی تلفنی انجام دهید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و می توانید مشاوره تلفنی دانشگاه دریافت کنید.

 

 

منبع: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های ایران

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

دانشگاه شبانه یا نوبت دوم رشته های بدون آزمون ارائه می دهد؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم بله، هر ساله دانشگاه های نوبت دوم نیز مانند سایر دانشگاه ها، رشته هایی را به صورت بدون کنکور ارائه می دهند و داوطلبان می توانند به دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مراجعه نمایند و از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه نوبت دوم مطلع شوند.

دانشگاه های نوبت دوم در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم (مهر و بهمن) اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می کنند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه نوبت دوم 1401

اگر قصد اشتغال به تحصیل در دوره های روزانه یا نوبت دوم را دارید، می بایست یا ثبت نام کنکور را انجام دهید و یا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری را داشته باشید. ممکن است برایتان سوال به وجود آید که آیا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه شبانه امکان پذیر است؟ بله، شما می تواند در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های نوبت دوم شوید.

 

 

 

منبع: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه نوبت دوم

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی دو نوبت در سال و توسط سایت سنجش انجام می شود. داوطلبان می توانند در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، شروع به تحصیل کنند. شایان ذکر است که تمام داوطلبان لازم است شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را داشته تا در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، تحصیلات خود را آغاز کنند.

رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی در هر نیمسال توسط سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401

دانشگاه علمی کاربردی به دلیل ورود بدون آزمون، شهریه مناسب علمی کاربردی، ثبت نام دو بار در سال، اعتبار مدرک مناسب، آموزش با کیفیت و... جزو دانشگاه های بدون آزمون به حساب می آید که طرفداران خود را دارد. از همین رو در جداول پایین لیست رشته های کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته برای شما قابل مشاهده است.

 

 

 

منبع: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

 

برنامه ریزی کنکور تیر ماه 1402

داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور اقدام به نام نویسی اینترنتی می کنند، بایستی خودشان را برای شرکت در کنکور آماده کنند. همانطور که می دانید منابع کنکور دستخوش تغییراتی قرار گرفته است و داوطلبان بایستی با منابع جدید که از سوی سازمان سنجش اعلام شده است را مطالعه داشته باشند. چنانچه با دروس کنکور آشنایی ندارید، به مقاله (منابع کنکور) مراجعه نمایید.

اهمیت برنامه ریزی کنکور دی ماه و تیر از این جهت می باشد که با داشتن برنامه شخصی سازی شده کنکور، از این جهت می باشد که شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به رتبه قبولی کنکور دست یابید و اتلاف انرژی نداشته باشید و در جهت صحیح، گام بردارید.

پیشنهاد تیم تحریریه مشاوران برتر این است که برنامه شما متناسب با شرایط تان باشد و به هیچ عنوان از برنامه های از پیش تعیین شده استفاده نکنید زیرا شرایط درس خواندن در افراد، متفاوت است و داشتن برنامه ای از پییش تعیین شده و عمومی، می تواند گمراهتان کند.

 

منبع: برنامه ریزی کنکور تیر ماه 

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

جمع بندی کنکور دی 1402

همه ما می دانیم که برنامه ریزی درسی و نحوه مطالعه اهمیت بسیار زیادی در کسب نتیجه نهایی کنکور دارد اما در این بخش توجه شما را بخش مهمتری جلب می کنیم که از سوی اکثر داوطلبان، کم اهمیت تر از برنامه ریزی درسی شمرده می شود. جمع بندی کنکور سراسری از دیگر مواردی است که رعایت صحیح آن، مستقیما بر رتبه شما تاثیر خواهد گذاشت.

برنامه ریزی درسی، مشاوره، پشتیبانی، آزمون های آزمایشی، برنامه تست زنی، برنامه مرور و... مواردی است که بارها درباره آن ها بحث نموده ایم و اما بایستی ذکر کنیم که رعایت تمام موارد فوق، بدون داشتن برنامه جمع بندی، نتیجه مثمر ثمری نخواهد داشت

برای دستیابی به رتبه خوب در کنکور بایستی تمام مراحل را دقیقا رعایت کنید و در واقع برنامه جمع بندی، به عنوان قدم نهایی شرکت کنندگان کنکور به حساب می آید. در صورتی که با نحوه تنظیم برنامه جمع بندی آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم مقاله جمع بندی کنکور سراسری مشاوران برتر را مطالعه نمایید و یا از کارشناسان موسسه مشاوران برتر راهنمایی دریافت نمایید. 

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور دی ماه

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

سالانه داوطلبان زیادی جهت کار در سازمان آموزش و پرورش به دلیل علاقه مندی به شغل پرطرفدار معلمی و تدریس، تلاش می کنند. این سازمان برای جذب و پذیرش افراد توانا در این حوزه، آزمونی تحت عنوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله کتبی و شفاهی (مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش) برگزار می کند که نتایج آن به صورت مجزا از هم منتشر می شود. جهت اطلاع علاقه مندان و شرکت کنندگان، لازم است ذکر کنیم که اخبار اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر و مقاله حاضر، اطلاع رسانی می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401

طبیعی است که اکثر داوطلبان به خصوص کسانی که به خوبی از عهده آزمون بر آمده اند، پس از زمان برگزاری این ماراتن، بی صبرانه در انتظار تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی باشند تا در صورت اطمینان خاطر از قبولی در مرحله اول برای مصاحبه آماده شوند. به راحتی می توان دریافت که اطلاع به موقع از تاریخ دقیق اعلام نتایج برای داوطلبان آزمون استخدامی بسیار حائز اهمیت است. تیم نویسندگان مشاوران برتر در ادامه اطلاعاتی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی ارائه می کند.

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

اهمیت برنامه ریزی آزمون استخدام بانک 1401

اگر نگاهی به اطراف خود بیاندازید، فارغ التحصیلان بسیاری را می بینید که جویای کار هستند و همین موضوع باعث می شود که تعداد نفرات شرکت کننده آزمون های استخدامی به عدد قابل توجهی ارتقا یابد. بدین صورت است که به اهمیت مشاوره استخدامی، مشاوره شغلی و برنامه ریزی درسی آزمون استخدامی پی می برید. 

البته بایستی یادآور شویم که برنامه ریزی درسی به تنهایی کافی نیست و لازم است تمام مراحل (انتخاب منبع، مشاوره و برنامه ریزی، اطلاع از روش مطالعه صحیح، نحوه مرور کردن، اصول تست زنی و...) را به درستی پشت سر بگذارید تا منجر به کسب قبولی در آزمون استخدامی گردد.

 

 

منبع: برنامه ریزی آزمون استخدامی بانک ها

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

 

سایت ثبت نام کتاب درسی

در سایت ثبت نام کتب درسی به نشانی اینترنتی (irtextbook.com و یا irtextbook.ir)، دانش آموزان و یا مدارس می توانند ثبت نام انفرادی و یا گروهی انجام بدهند و برای تکمیل فرآیند ثبت نام، بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کتاب های درسی اقدام نمایید. توجه کنید که پس از اتمام فرآیند نام نویسی از سوی سامانه "شماره پیگیری" صادر شده و همچنین پیامکی مبنی بر اتمام فرآیند ثبت نام به شماره همراه مندرج ارسال خواهد شد.

چنانچه پس از نهایی شدن ثبت نام، نیاز به اصلاح سفارش داشتید، بایستی در زمان مقرر به سایت ثبت نام کتب درسی مراجعه نمایید و کتابی که سفارش داده اید را اصلاح نمایید. پس از اتمام نام نویسی، سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی موظف است تا متناسب با "زمان سفارش کتاب های درسی" کتاب های دانش آموزان را تحویل مدارس بدهد. 

 

منبع: ورود به سایت ثبت نام کتاب درسی

  • مشاوران برتر