مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با اینکه اهمیت انتخاب رشته برای همگان مبرا است اما باز با این حال می بینیم که بسیاری از داوطلبان با دلایلی همچون عدم مشاوره گرفتن، یا آگاه نبودن از اصول صحیح انتخاب رشته، عدم اطلاع از زمان انتخاب رشته آزمون دکتری و... نمی توانند وارد دانشگاه شوند. 

مشاوره گرفتن از افراد متخصص در هر زمینه ای می تواند بسیار کارساز باشد. در تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی) نیز این اصل حاکم است. شما در صورتی که از مشاوران خبره مقطع دکتری برنامه ریزی آزمون دکتری را دریافت کنید، شانس قبولی بالاتری را کسب خواهید نمود.

چنانچه در زمان انتخاب رشته نیز با بهترین مشاوران کنکور دکتری مشورت کنید، قطعا انتخاب رشته ای آگاهانه تر را تجربه خواهید نمود. زیرا مشاوران خبره مقطع دکتری مسلط به تراز و رتبه قبولی مورد نیاز تمام رشته ها می باشند. شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی مقاله های زیر از حدود تراز و رتبه قبولی رشته خود مطلع گردید.

  1. کارنامه های قبولی دکتری کشاورزی و منابع طبیعی
  2. کارنامه های قبولی دکتری دامپزشکی
  3. کارنامه های قبولی دکتری فنی و مهندسی
  4. کارنامه های قبولی دکتری زبان
  5. کارنامه های قبولی دکتری هنر
  6. کارنامه های قبولی دکتری علوم پایه
  7. کارنامه های قبولی دکتری علوم انسانی

تیم انتخاب رشته دکتری مشاوران برتر با سابقه ترین مشاوران انتخاب رشته دکتری را دور هم جمع نموده است تا با کمترین هزینه ممکن، بهترین خدمات را به داوطلبان کنکور دکتری ارائه دهد و شما عزیزان می توانید با یک مشاور اختصاصی هم رشته خودتان تمام دغدغه های خود درباره انتخاب رشته را مطرح نمایید و تمام فرآیند انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد را به ما بسپارید.

برای رزرو انتخاب رشته با بهترین مشاور انتخاب رشته دکتری چگونه اقدام کنیم؟ شما می توانید از طریق تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر نسبت به رزرو انتخاب رشته دکتری و یا مشاوره انتخاب رشته دکترا تلفنی اقدام کنید و همچنین با کلیک بر روی لینک "مشاوره تحصیلی تلفنی" نیز با کارشناسان ما مشاوره تلفنی خواهید داشت.

 

 

منبع: انتخاب رشته کنکور دکتری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

علی رغم ادغام و برگزاری صرفا یک آزمون برای ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد دکترای تخصصی، همچنان انتخاب رشته این دانشگاه ها از یکدیگر جدا بوده و داوطلبان پس از مشاهده نتیجه اولیه بایستی دو انتخاب رشته جداگانه انجام بدهند.

انتخاب رشته دکتری دانشگاه های روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس جزو انتخاب رشته دانشگاه های سراسری محسوب می گردد و برای ثبت انتخاب های فوق بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی Sanjesh.org مراجعه نمایید.

در ابتدای مقاله لینک مستقیم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد بارگذاری گردیده است و به محض شروع شدن فرآیند انتخاب رشته دکترا، لینک انتخاب رشته فعال می گردد. شما همزاهان برای چیدمان صحیح انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد بایستی کامل ترین راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری را مطالعه نمایید و سپس دست به انتخاب بزنید.

 

 

منبع: سایت انتخاب رشته کنکور دکتری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (سایت پادا) به نشانی اینترنتی pada.medu.ir اقدام به انتشار کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری نموده است. کارت ورود به جلسه خرداد ماه سال جاری از تاریخ 23 اردیبهشت ماه قابل دریافت از سامانه پادا می باشد.

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه را در ابتدای مقاله بارگذاری نموده ایم و شما عزیزان با کلیک بر روی لینک فوق، مستقیما به صفحه دریافت کارت آزمون هدایت خواهید شد. گفتنی است داوطلبان امتحانات نهایی با مشاهده (سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته معارف اسلامی، سوالات و پاسخ امتحان نهایی دوره پیش دانشگاهی، سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته انسانی، سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته تجربی و سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته ریاضی) و آشنایی با نمونه سوالات امتحان نهایی، عملکرد بهتری در آزمون خود نشان خواهند داد.

 

 

منبع: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بایستی به دفترچه ثبت نام این دانشگاه مراجعه نمایید و پس از مطالعه دفترچه، در صورت دارا بودن شرایط نام نویسی بدون کنکور دانشگاه مذکور، اقدامات لازم را انجام دهید. داشتن شرایط علمی کاربردی برای تمام داوطلبانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند، الزامی است.

همانطور که می دانید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از تعداد صفحات بسیاری تشکیل شده است و مطالعه آن برای متقاضیان، امر دشواری است. برای سهولت در این امر، تیم تحریریه مشاوران برتر اقدام به انتشار مقاله حاضر نموده است و تمام شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز ثبت نام در بندهای بعدی گردآوری شده است.

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

  1. اعتقاد داشتن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان مورد پذیرش قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  2. دارا بودن سلامت جسمانی مورد نیاز برای رشته منتخب
  3. عدم داشتن سابقه عضویت در ساواک و نظام های مخالف جمهوری اسلامی ایران
  4. عدم دارا بودن اعتیاد به هرگونه مواد مخدر
  5. نداشتن مشکل اخلاقی
  6. عدم داشتن دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

 

 

 

منبع: شرایط مورد نیاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

ارائه نمودن لیست رشته های مختلف در دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور، باعث جذب علاقمندان بسیاری برای ورود به این دانشگاه شده است. متقاضیان نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی بایستی با گردآوری مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند و ثبت نام خود را نهایی کنند.

 

 

 

منبع: مدارک ثبت نام علمی کاربردی

  • مشاوران برتر