مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

سالانه داوطلبان زیادی جهت کار در سازمان آموزش و پرورش به دلیل علاقه مندی به شغل پرطرفدار معلمی و تدریس، تلاش می کنند. این سازمان برای جذب و پذیرش افراد توانا در این حوزه، آزمونی تحت عنوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله کتبی و شفاهی (مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش) برگزار می کند که نتایج آن به صورت مجزا از هم منتشر می شود. جهت اطلاع علاقه مندان و شرکت کنندگان، لازم است ذکر کنیم که اخبار اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر و مقاله حاضر، اطلاع رسانی می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401

طبیعی است که اکثر داوطلبان به خصوص کسانی که به خوبی از عهده آزمون بر آمده اند، پس از زمان برگزاری این ماراتن، بی صبرانه در انتظار تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی باشند تا در صورت اطمینان خاطر از قبولی در مرحله اول برای مصاحبه آماده شوند. به راحتی می توان دریافت که اطلاع به موقع از تاریخ دقیق اعلام نتایج برای داوطلبان آزمون استخدامی بسیار حائز اهمیت است. تیم نویسندگان مشاوران برتر در ادامه اطلاعاتی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی ارائه می کند.

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • ۰۲/۰۱/۱۶
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی