مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۳۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رشته های دندان پزشکی، پزشکی عمومی، داروسازی و دامپزشکی در گروه تجربی به عنوان لیست رشته های دکتری پیوسته، قلمداد می گردند. منظور از دکتری پیوسته چیست؟ دکتری پیوسته به معنی تحصیلات متمرکز و بدون وقفه تحصیلی (لیسانس و فوق لیسانس)، می باشد و به مقطع دکتری پیوسته از سایر رشته های دوره ی دبیرستان همچون گروه علوم ریاضی و فنی (دکتری پیوسته بیوتکنولوژی)، می توان راه یافت. شما دوستان عزیز در صورت بروز هرگونه سوال می توانید از طریق مشاوره تلفنی تحصیلی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر در ارتباط باشید و همچنین با آگاهی از نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری به مطالعه کنکوری و کسب رتبه قبولی کنکور پزشکی دست یابید.

 

 

 

منبع: معرفی رشته های پزشکی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

داوطلبان متقاضی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی پس از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، منتظر بررسی سوابق تحصیلی ثبت شده خود در سامانه سنجش پذیرش دانشگاه های آزاد اسلامی می باشند. شما عزیزان جهت دریافت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد و پذیرش یا عدم پذیرش سوابق تحصیلی خود می توانید از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، اقدام نمایید. همچنین در صورت ایجاد هرگونه سوال در خصوص اعلام نتایج دانشگاه آزاد با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر از طریق کلیک بر روی مشاوره تلفنی تحصیلی به صورت تماس تلفنی در ارتباط باشید.

 

 

 

منبع: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

بعد از اعلام زمان ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور سراسری دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان، متقاضیان می بایست از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نمایند و با مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام اقدام به نام نویسی در رشته محل های مدنظر خود نمایند. پس از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org، داوطلبان منتظر اعلام نتایج ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشند.

در صورتی که شما نیز متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری باشید و در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری، مراحل نام نویسی را گذرانده باشید، هم اکنون منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری هستید. در این مقاله زمان دقیق اعلام نتیجه بدون کنکور دانشگاه های سراسری را به اطلاع شما همراهان می رسانیم.

 

 

 

 

منبع: اعلام نتایج بدون کنکور سراسری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

ورود به دانشگاه های افسری ارتش همچون (دانشگاه امام علی (ع)، خاتم الانبیا (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی)، از طریق کنکور سراسری و آزمون ورودی که هر ساله مختص به ورود به ارتش است، امکان پذیر می باشد. ورود به دانشگاه افسری ارتش برای گروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی - فیزیک راحت تر بوده و به طور معمول آگهی های جذب دانشگاه و استخدام ارتش مربوط به این گروه ها می باشد. در صورتی که شما نیز متقاضی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش هستید، برای اطلاع از شرایط، نحوه، مدارک ثبت نام و جزئیات کامل ثبت نام دانشگاه افسری ارتش تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تعداد متقاضیان ورود به دانشگاه های نظامی بسیار زیاد است و از همین جهت دانشگاه های افسری ارتش به 2 روش؛ ثبت نام کنکور سراسری و آزمون ورودی مختص به دانشگاه های افسری اقدام به جذب دانشجویان واجد شرایط می کنند. زمان های مهم ثبت نام به شرح زیر می باشد. شما عزیزان با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانید از داغ ترین خبرهای مربوط به تمامی دانشگاه های نظامی مطلع گردید.

 

 

 

منبع: ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

تحصیل در دانشگاه های نظامی همواره مورد پسند بسیاری از مردم بوده است. ازجمله ارگان های نظامی "ارتش جمهوری اسلامی ایران" می باشد. ورود به این ارگان و تحصیل در دانشگاه های زیر نظر ارتش از طریق آزمون ورودی مختص ارتش (ثبت نام دانشگاه افسری ارتش)، کنکور سراسری و عضویابی ارتش در دفاتر گزینش امکان پذیر است. در مقاله حاضر به بررسی آدرس مراکز گزینش و مصاحبه ارتش هر استان می پردازیم.

دفاتر استخدام اجا جهت انجام هماهنگی های مورد نیاز و مراجعه داوطلبان در نظر گرفته شده است. به طور معمول داوطلبان برای شرکت در آزمون ورودی، می بایست منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایند و در زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش، فرآیند مصاحبه دانشگاه افسری ارتش در دفاتر استخدام آجا انجام می گیرد.

 

 

 

منبع: آدرس مراکز گزینش و مصاحبه ارتش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

 

برخی از داوطلبان بنابر دلایل گوناگون امکان شرکت در کنکور و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند و ترجیح می دهند از دانشگاه های بدون کنکور همچون (ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون، ثبت نام دانشگاه های سراسری بدون آزمون، ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون آزمون و...) برای ادامه تحصیلات استفاده کنند.

آن دسته از داوطلبانی که دانشگاه آزاد را انتخاب می کنند و ثبت نام اینترنتی این دانشگاه را انجام می دهند، لازم است از زمان اعلام نتیجه بدون آزمون دانشگاه آزاد مطلع شوند. در این مقاله به شرح جزئیات تاریخ اعلام نتایج بدون آزمون آزاد خواهیم پرداخت.

 

 

منبع: زمان اعلام نتایج بدون کنکور آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

دانشگاه های افسری ارتش در سال های متمادی اقدام به جذب دانشجو می نماید. برای ورود به دانشگاه های نظامی می بایست در آزمون این دانشگاه ها شرکت نمود و منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش را مطالعه کرد. دانشگاه افسری ارتش معمولا از بین متقاضیان دارای مدرک علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی - فیزیک پذیرش انجام می دهد.

برای ورود به دانشگاه های افسری باید در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت نمود. هر ساله قبل از آغاز فرآیند ثبت نام، منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری ارتش به اطلاع داوطلبان می رسد و برای اطلاع شما عزیزان منابع، مواد و ضرایب کنکور نظام قدیم (دارندگان دیپلم و پیش دانشگاهی) و نظام جدید آموزشی را مشروح نموده ایم.

 

 

منبع: منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت کشور دانشجو جذب می نمایند. برای ورود به دانشگاه های نظامی می بایست ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را انجام دهید و منابع آزمون افسری ارتش را مطالعه نمایید. در صورت قبولی در آزمون ورودی اولیه می توانید برای مصاحبه ارتش به آدرس مراکز گزینش و مصاحبه ارتش مراجعه نمایید. رشته ها و دانشگاه های افسری ارتش در ادامه قابل مطالعه می باشند.

دانشگاه های افسری امام علی (ع)، افسری خاتم الانبیا (ص)، افسری هوایی شهید ستاری، افسری علوم دریایی امام خمینی (ره)، افسری علوم وفنون فارابی از جمله دانشگاه های زیر نظر ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشند. 

 

 

 

منبع: رشته ها و دانشگاه های افسری ارتش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

بدیهی است که متقاضیان آزمون استخدام آموزگار ابتدایی پس از شرکت در آزمون، بی صبرانه در انتظار اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می باشند تا در صورت کسب نمره حد نصاب، خود را برای مرحله دوم آزمون استخدامی آموزگاری یعنی مصاحبه شفاهی آماده نمایند. 

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش، افرادی که نمره قبولی آزمون کتبی را کسب کرده اند، برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت می شوند. متصدیان برگزاری مصاحبه آموزش و پرورش بلافاصله پس از مصاحبه، نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری را اعلام نمی کنند و ایشان می بایست نتایج نهایی آزمون خود را متعاقبا در سامانه مربوطه مشاهده کنند.

با توجه به این که ثبت نام آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش به صورت مجزا انجام شده است، احتمالا شاهد تغییرات مهمی در روند استخدام آموزش و پرورش خواهیم بود. توجه داشته باشید که سایت مشاوران برتر در صورت انتشار هر گونه خبر جدید حول محور آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جزئیات آن را به اطلاع شما می رساند.

 

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

افراد بسیاری بعد از گذراندن مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف جویای کار می باشند. به همین خاطر دسته ای از داوطلبان علاقه مند به شغل تدریس، درصدد شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برآمده و خود را برای انجام مراحل این آزمون آماده می کنند. داوطلبان برای رسیدن به این هدف و تضمین آینده شغلی خود لازم است علاوه بر بخش کتبی آزمون استخدامی، خود را برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده سازند چرا که قبولی صد درصد داوطلبان منوط به موفقیت در هر دو بخش آزمون است. در صورتی که داوطلبان بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، حدنصاب نمره را کسب کرده باشند، برای بخش شفاهی آزمون استخدامی دعوت خواهند شد.

ز مهم ترین بخش های مصاحبه که داوطلبان با تسلط بر آن می توانند نتیجه قبولی در فرآیند مصاحبه شفاهی کسب کنند، سوالات گزینش و مصاحبه می باشد. همانطور که می دانید جلسات مصاحبه آزمون های استخدامی با فشار روانی بسیاری برای داوطلبان همراه است زیرا گزینش تاثیر قابل توجهی در نتیجه نهایی آزمون استخدامی خواهد داشت. 

 

 

 

 

 

منبع: سوالات مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر