مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۲۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

افرادی که متقاضی ورود بدون کنکور به دانشگاه می باشند، امکان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را خواهند داشت. این دانشگاه جزو دانشگاه هایی است که در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و جذب دانشجو بدون آزمون ورودی و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان، انجام می دهد. اگر جزو ثبت نام کنندگان دانشگاه علمی کاربردی هستید و منتظر اعلام نتایج می باشید، تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

 

 

نتیجه دانشگاه علمی کاربردی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

دانشگاه علمی کاربردی جزو دانشگاه هایی است که به صورت بدون آزمون در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو انجام می دهد. متقاضیان تحصیل بدون کنکور علاوه بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را انجام دهند.

 

 

ثبت نام علمی کاربردی 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

حساسیت مرحله انتخاب رشته بسیار بالا است و هر گونه اشتباه سهوی یا عمدی، ممکن است باعث محرومیت یک ساله یا حتی چند ساله ورود به دانشگاه در مقطع ارشد شود و از همین رو مشورت با مشاوران انتخاب رشته ارشد، امری واضح است. برخی از متقاضیان ممکن است بنابر دلایل گوناگون از مشورت با کارشناسان انتخاب رشته اجتناب کنند، که در این صورت به آن ها پیشنهاد می کنیم در ابتدا به مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد بپردازند و سپس با مطالعه مقاله "راهنمای جامع انتخاب رشته ارشد" و اشراف کامل به نحوه انتخاب رشته، اقدام به چیدمان کد رشته محل های منتخب بکنند.

 

 

 

اشتباه در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

دارندگان مدرک کاردانی پس از دریافت مدرک خود می توانند وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوند. برای ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید با کنکور و بدون کنکور ثبت نام نمایید. توصیه می کنیم برای آگاهی از لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 1400 مراجعه نمایید و با مطالعه کامل دفترچه مذکور از شرایط و قوانین نام نویسی مطلع گردید.

آن دسته از متقاضیانی که دارای شرایط ثبت نام باشند بایستی در زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400 به سامانه نام نویسی مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند. چنانچه در مهلت مقرر نام نویسی موفق به ثبت نام نشدید، بایستی در مهلت مجدد ثبت نام اقدام نمایید.

 

 

تمدید فرصت ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

هر ساله پس از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400، بسیارند داوطلبانی که در تماس تلفنی با موسسه مشاوران برتر، اعلام می کنند که به دلایل گوناگون از ثبت نام جا مانده اند. معمولا برای این دسته از متقاضیان مهلت مجددی تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ارائه می گردد که بتوانند نام نویسی انجام دهند.

به محض اعلام مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر اطلاع رسانی انجام می دهیم.

 

 

مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

عده بسیاری از متقاضیان ورود به مقطع ارشد علاقمند به ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 می باشند و برای نام نویسی ارشد بدون آزمون بایستی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارا باشند. متقاضیان لیست رشته محل های سهمیه استعداد درخشان و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی لازم است شرایط اختصاصی ثبت نام را داشته باشند.

 

 

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد معمولا یکی از بحث برانگیزترین مباحث پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد می باشد و متقاضیان شرکت کننده سوالات بسیاری درباره چیدمان و نحوه ثبت کد رشته محل های انتخابی خود دارند. 

انتخاب رشته دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی Sanjesh.org انجام می شود و چنانچه داوطلبی حدنصاب نمره اولیه را کسب نکند، مجاز به انتخاب رشته نشده باشد و یا پس از انتخاب رشته، قبولی کسب نکند؛ می تواند نسبت به ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدام کند.

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد)، برای دسترسی راحت تر شما عزیزان در ابتدای این مقاله قرار گرفته است و به محض آغاز فرآیند انتخاب رشته، لینک فوق فعال می گردد و با یک کلیک، به سامانه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری هدایت خواهید شد.

 

 

سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه، شرایط ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1400 و مطالعه کنکوری و رقابت برای قبولی در دانشگاه را ندارند و ثبت نام و ورود بدون کنکور به دانشگاه های سراسری همچون (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس) و یا دانشگاه آزاد را به شرکت کردن در کنکور ترجیح می دهند.

داوطلبان بسیاری گرایش به شرکت نمودن در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های پیام نور، آزاد و یا سایر دانشگاه ها دارند و می توانند در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 اقدامات لازم جهت نام نویسی را انجام دهند.

پس از اتمام فرآیند ثبت نام بایستی منتظر اعلام نتیجه دانشگاه پیام نور بدون کنکور باشید و سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج داوطلبان را در قالب کارنامه ای در درگاه اطلاع رسانی خود به نشانی اینترنتی Sanjesh.org منتشر می کند و قابل مشاهده و دریافت داوطلبان می باشد.

 

 

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

دانشگاه پیام نور به دلیل سیستم آموزشی نیمه حضوری یا غیرحضوری محبوبیت بسیاری در بین داوطلبان ورود به دانشگاه های بدون آزمون داشته است. برخی از داوطلبان ورود بدون کنکور به دانشگاه در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 موفق به ثبت نام نمی شوند و بایستی در تاریخ تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

در زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بایستی از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 برای نام نویسی اقدام نمایید.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

معمولا پس از اتمام تاریخ ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون آزمون برخی از داوطلبان از فرآیند ثبت نام جا می مانند و تقاضای ارائه مهلت مجدد ثبت نام را دارند. سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان متصدی ثبت نام بدون آزمون پیام نور هر ساله پس از اتمام نام نویسی، زمان مجددی را برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور اعلام می کند و داوطلبانی که از نام نویسی جا مانده باشند، می توانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

شما عزیزان بایستی برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 مراجعه نمایید و با آگاهی از لیست رشته های ارائه شده در این دانشگاه و جمع آوری مدارک ضروری ثبت نام نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 قدم بردارید.

 

 

 

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

عده بسیاری از متقاضیان ورود به مقطع ارشد علاقمند به ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 می باشند و برای نام نویسی ارشد بدون آزمون بایستی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارا باشند. متقاضیان لیست رشته محل های سهمیه استعداد درخشان و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی لازم است شرایط اختصاصی ثبت نام را داشته باشند.

شرایط ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد؛ استعداد درخشان و سوابق تحصیلی متفاوت از یکدیگر است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد (استعدادهای درخشان) 1400

  1. داشتن حداقل معدل 16 برای رشته های غیر علوم پزشـکی
  2. امکان ثبت نام تا 3 سال پس از فارغ التحصیلی رشته های غیر علوم پزشکی (فارغ التحصیلان سال 1397 به بعد امکان ثبت نام خواهند داشت)
  3. رعایت تجانس و همنامی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  4. حق انتخـاب حـداکثر 100 رشته / محل از یک مجموعه
  5. امکان خرید و تهیـه کارت اعتباری و سریال ثبت نام در بیش از یک مجموعه امتحانی
  6. دارا بودن حداقل معـدل 17 برای رشته های گروه علوم پزشکی
  7. اتمام تحصیل حداکثر در 8 نیمسال تحصیلی
  8. امکان ثبت نام گـروه علـوم پزشـکی بلافاصـله پس از اتمام تحصیلات (فارغ التحصیلان سال 99 به بعد مجاز به ثبت نام و استفاده از این تسـهیلات خواهند بود)
  9. شهریه پذیرفته شدگان واحـدها، پـردیس هـا و مراکـز بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی براساس شهریه مصوب سالانه
    این محل های دانشگاهی تعیین می گردد و امکان تصویب شهریه تا دو برابـر مبلغ واحدهای داخلی وجود دارد. 
  10. پس از پذیرش دانشـجو از طریـق سهمیه استعداد درخشان؛ انتقالی، مهمانی یا تغییر رشته و گرایش مشـمول قـوانین و مقررات دانشگاه خواهد بود.
  11. دانشجویانی که پس از پذیرش در دانشگاه و ثبت نام و اخذ واحد (اعم از دانشجویان با آزمون و یا بدون آزمون) بـه هر دلیلی تقاضای انصراف از تحصیل داشته باشند، طبق شرایط، ضوابط و مقررات دانشگاه مشمول پرداخت هزینه انصراف می باشند. 

 

 

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

  • مشاوران برتر