مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری با هدف قبولی و ورود به دانشگاه فرهنگیان، پردیس های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1400 را انجام می دهند. این دسته از داوطلبان صرفا در صورت داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان، به مصاحبه شفاهی این دانشگاه دعوت می شوند. در ادامه تمام شرایط مورد نیاز این دانشگاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

داوطلبان تا 24 سالگی امکان ورود یه دانشگاه فرهنگیان را خواهند داشت.

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

همانطور که می دانید وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله به دو روش (ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400 و ثبت نام آزمون استخدامی 1400)، منابع انسانی و نیروی مورد نیاز آموزگاری و دبیری و سایر سمت های خود را تامین می کند. هر کدام از داوطلبانی که متقاضی اشتغال به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و اشتغال به کار در وزارت آموزش و پرورش کشور می باشند، بایستی شرایط ضروری این دانشگاه را دارا باشند.

 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

متقاضیان دارای مدرک کاردانی پس از دریافت مدرک خود می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته شرکت نمایند. برای این منظور لازم است دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 1400 را دانلود و مطالعه نمایند. لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته، شرایط ثبت نام، مدارک مورد نیاز نام نویسی، شرایط ویژه خدمت نظام وظیفه (مختص داوطلبان مرد) و... در این دفترچه قید شده است.

متقاضیان ثبت نام با کنکور و بدون کنکور به ترتیب بایستی ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400 و ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را انجام دهند و چنانچه در هر یک از مراحل نام نویسی با سوالی مواجه شدند از کارشناسان مشاوران برتر راهنمایی دریافت نمایند.

 

 

 

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

داوطلبان مقطع کاردانی به کارشناسی پس از فراغت از تحصیل در مقطع کاردانی (پیوسته یا ناپیوسته) و دریافت مدرک، گرایش به ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400 و یا ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 پیدا می کنند. این دسته از داوطلبان بایستی به سایت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی مراجعه نمایند ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های سراسری و آزاد را انجام دهند.

 

 

سایت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

با بروز بیماری منحوس کرونا و به وجود آمدن بیماری و مشکلات اقتصادی جدی برای هم وطنان عزیز در ایران و سایر کشورها، شاهد تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا بودیم تا با تصمیمات آگاهانه تر این ستاد، میزان خسارات ناشی از این ویروس در کشور به حداقل برسد. بر اساس تشخیص این ستاد هرگونه تجمع در اماکن و محیط های سربسته، موجب انتشار هرچه بیشتر ویروس می گردد و به همین دلیل برگزاری آزمون های علمی در کشور بایستی یا به تعویق بیفتد و یا با شرایط خاصی برگزار گردد. از جمله تصمیمات مهم در راستای کاهش نفرات مبتلا به ویروس کرونا، تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کرونا کنکور سراسری بود.

 

 

فرم خوداظهاری بیماری کرونا کنکور سراسری 1400

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

داوطلبان این مقطع تحصیلی می توانند با آزمون و بدون آزمون وارد دانشگاه شوند. برای اطلاع از لیست رشته های دارای کنکور و بدون کنکور می توانید به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 1400 مراجعه نمایید.

متقاضیان پس از ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، بی صبرانه منتظر مشاهده نتیجه می باشند. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه نهایی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در دهه سوم شهریور ماه سال 1400 منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که شما عزیزان می توانید به عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و یا پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر درآیید و خبرهای مهم کارشناسی ناپیوسته را دریافت کنید.

 

 

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 1400

  • مشاوران برتر