مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

 

برنامه ریزی کنکور تیر ماه 1402

داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور اقدام به نام نویسی اینترنتی می کنند، بایستی خودشان را برای شرکت در کنکور آماده کنند. همانطور که می دانید منابع کنکور دستخوش تغییراتی قرار گرفته است و داوطلبان بایستی با منابع جدید که از سوی سازمان سنجش اعلام شده است را مطالعه داشته باشند. چنانچه با دروس کنکور آشنایی ندارید، به مقاله (منابع کنکور) مراجعه نمایید.

اهمیت برنامه ریزی کنکور دی ماه و تیر از این جهت می باشد که با داشتن برنامه شخصی سازی شده کنکور، از این جهت می باشد که شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به رتبه قبولی کنکور دست یابید و اتلاف انرژی نداشته باشید و در جهت صحیح، گام بردارید.

پیشنهاد تیم تحریریه مشاوران برتر این است که برنامه شما متناسب با شرایط تان باشد و به هیچ عنوان از برنامه های از پیش تعیین شده استفاده نکنید زیرا شرایط درس خواندن در افراد، متفاوت است و داشتن برنامه ای از پییش تعیین شده و عمومی، می تواند گمراهتان کند.

 

منبع: برنامه ریزی کنکور تیر ماه 

  • ۰۲/۰۱/۱۶
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی