مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۲۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مخاطبین ما در این مقاله افرادی هستند که قصد دارند تا از مرحله سختی در مسیر تحصیل خود عبور کنند. موفقیت در کنکور سراسری، ارشد و دکتری برای بسیاری از علاقمندان به تحصیل حائز اهمیت می باشد. وجود یک مشاور متخصص که بتواند، افراد را در داشتن یک برنامه منظم و رسیدن به اهدافشان یاری نماید، یکی از ضروری ترین اعمالی است که معمولا افراد در آغاز مسیر به آن نیاز دارند. مشاوره تحصیلی مشاوران برتر متشکل از یک تیم قوی و کاربلد، انتخابی است که می تواند به کمک داوطلب سرنوشت خوبی را برای او رقم بزند. برای آشنایی بیشتر با سایت تحصیلی مشاوران برتر تا انتها همراه ما بمانید. 

 

معرفی سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر  

مشاوره تحصیلی "مشاوران برتر" شامل یک تیم قوی از کارشناسان مجرب است که تا دستیابی به موفقیت در کنار داوطلبان می باشند. افرد برای برقراری ارتباط با کارشناسان مشاوران برتر بایستی به سایت مشاوران برتر مراجعه نمایند و پس از رزرو مشاوره تحصیلی تلفنی، منتظر تماس کارشناس مربوطه بمانند. مشاوران برتر یکی از بهترین سایت های تحصیلی در ایران است که توانسته خدمات جامع و مفیدی را با کیفیت عالی برای داوطلبان به ارمغان آورد. در ادامه مقاله به برخی از جاذبه های سایت تحصیلی مشاوران برتر اشاره می کنیم. 

 

مشاوره آنلاین و تلفنی سایت مشاوران برتر

امروزه به دلیل گسترش دانش مجازی و بهره مندی افراد از اینترنت، بسیاری از امور به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می شود. سایت تحصیلی مشاوران برتر نیز فعالیت خود را با این هدف آغاز نموده است که افراد بتوانند، بدون طی مسافت طولانی و مراجعه حضوری از همه خدمات مشاوره تحصیلی استفاده کنند. مشاوره آنلاین و تلفنی این امکان را برای افراد ایجاد کرده است تا در راه نیل به اهداف خود، سرعت بیشتری داشته و هزینه کمتری را پرداخت نمایند. 

 

خدمات مشاوره تحصیلی مشاوران برتر  

همانطور که می دانید، افراد در برخی از برهه های تحصیلی می بایست برای وارد شدن به مقاطع بالاتر به شرکت در آزمون های ورودی بپردازند. به بیان دیگر افراد بدون موفقیت و کسب نمره حدنصاب، مجاز به تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود نمی باشند. کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نمونه هایی از مهمترین این آزمون ها است. بسیار هستند، افراد پرتلاشی که بدون آگاهی و دانستن نقشه راه، در نتیجه آزمون ها متضرر گشته اند. 
این جا است که اهمیت مشاوره تحصیلی نمایان می شود. لازم است بدانید که مشاوران تحصیلی، دارای تخصص و مهارتی هستند که با انتقال اطلاعات به شما عزیزان، هنر یادگیری طبق یک برنامه منظم را در شما به وجود می آورند. فراموش نکنید که شما تنها با انتخاب یک تیم قوی می توانید از مزایای داشتن مشاوره تحصیلی بهره مند گردید. اکنون قصد داریم تا برای آشنایی بیشتر شما با سایت تحصیلی مشاوران برتر، برخی از خدمات مهم آن را ذکر کنیم.
  • دریافت مشاوره تلفنی با زمان دلخواه، تلفن همراه و هزینه مناسب
  • دریافت کلاس های آموزشی تمام دروس (مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم)
  • دریافت برنامه ریزی درسی و پشتیبانی (تمام مقاطع و آزمون ها)
  • انتشار اخبار تحصیلی و استخدامی (تمام مقاطع)
  • و...
اینستاگرام
  1. لینک ورود به اینستاگرام مشاوران برتر
  2. لینک ورود به اینستاگرام آزمون های استخدامی  مشاوران برتر
  3. لینک ورود به اینستاگرام کنکور سراسری مشاوران برتر
تلگرام
  1. لینک ورود به کانال تلگرام مشاوران برتر
  2. لینک کانال آزمون های استخدامی مشاوران برتر
  3. لینک کانال کنکور سراسری مشاوران برتر 
لینکدین ورود به لینکدین مشاوران برتر
تویتر لینک تویتر مشاوران برتر
پینترست ورود به پینترست مشاوران برتر
فیس بوک ورود به صفحه فیس بوک مشاوران برتر
ایتا 

لینک کانال ایتای مشاوران برتر

روبیکا

لینک کانال روبیکای مشاوران برتر

 

در پایان مقاله جهت آشنایی بیشتر شما کاربران عزیز با سایت مشاوران برتر، لینک شبکات  اجتماعی که مشاوران برتر در آن فعالیت دارد را در جدولی درج نموده ایم. امیدواریم پس از آشنایی با خدمات بینظیر این سامانه تحصیلی، گام بلندی در جهت موفقیت خود در تحصیل و رسیدن به آرزوهای خود بردارید. 

منبع: سامانه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر 

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

آزمون استخدامی بانک پارسیان مانند سایر بانک ها در دو مرحله برگزار می شود. مرحله اول آزمون کتبی است که داوطلبان با اطمینان از واجد شرایط بودن خود (شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در بانک در دفترچه راهنمای آزمون ذکر شده است)، در مهلت زمانی تعیین شده توسط بانک به سایت ثبت نامی مراجعه کرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام می کنند.

داوطلبان در فرصت مانده تا برگزاری آزمون خود را به خوبی آماده شرکت در این آزمون می کنند و پس از شرکت ذر آزمون می بایست منتظر اعلام نتایج توسط بانک باشند. به طور معمول یک ماه پس از برگزاری آزمون نتایج آن بر روی سایت رسمی بانک قرار می گیرد و داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون خود لازم است به پروفایل شخصی خود روی سایت بانک به نشانی parsian-bank.ir مراجعه کند و با در اختیار داشتن کد ملی و کد پیگیری دریافت شده در هنگام ثبت نام، نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

شایان ذکر است که در صورتی که جذب نیرو به روش بررسی رزومه و مدارک داوطلبان باشد نیز حدود یک ماه تا چهل روز پس از ارسال مدارک، نتیجه به اطلاع داوطلبان می رسد و داوطلبانی که مورد قبول بانک پارسیان واقع شوند، بایستی برای مصاحبه شفاهی به شعبه بانک مورد پذیرش، رجوع نمایند.

پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدامی، داوطلبانی که حدنصاب را در این آزمون کسی کرده اند و در ردیف چند برابر ظرفیت مورد نیاز رشته شغلی خود قرار می گیرند، به مرحله بعدی یعنی مصاحبه عملی راه پیدا می کنند. این افراد باید منتظر اطلاع بانک جهت مراجعه به بانک برای مصاحبه حضوری که جهت بررسی فرد از نظر علم و دانش، رفتار و... می باشد، باشند.

این که این مرحله چقدر به طول بیانجامد به بانک بستگی دارد و قابل پیش بینی نیست. نتایج مصاحبه حضوری نیز معمولا چهل روز پس از اتمام کامل این مرحله اعلام می شود و داوطلبینی که در مرحله مصاحبه نیز نمره قبولی را دریافت کنند، پس از گذراندن معاینات پزشکی مورد نیاز به طور رسمی به استخدام بانک در می آیند.

 

 

لینک اینستاگرام مشاوران برتر

منبع: اعلام نتیجه آزمون استخدام بانک پارسیان

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

بانک خاورمیانه یک بانک خصوصی است که مانند سایر بانک ها در چرخه اقتصاد برای جذب نیرو در کادر متخصص خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. این آزمون در دو مرحله برگزار می شود و تفاوت آن با سایر بانک ها معمولا در این است که در مرحله اول این آزمون است که به جای آزمون کتبی از بررسی مدارک و رزومه استفاده می شود.

زمان ارسال مدارک در اطلاعیه ای از سمت بانک تعیین می شود و متقاضیان می بایست طبق موارد ذکر شده در دفترچه راهنمای آزمون مدارک را آماده کرده و حتما در مهلت زمانی تعیین شده آن ها را در سایت ثبت نامی بانک بارگذاری کنند. پس از مرحله بررسی مدارک متقاضیانی که در این مرحله واجد شرایط بوده اند، برای مصاحبه حضوری به بانک خاورمیانه دعوت می شوند.

زمان برگزاری مصاحبه حضوری به بانک بستگی و معمولا بر اساس حروف الفبا از طریق تماس تلفنی به متقاضیان اعلام می شود. لازم به ذکر است که آزمون استخدامی بانک خاورمیانه از سال 98 به بعد دیگر برگزار نشده است و بانک تا به الان هیچ فراخوانی مبنی بر جذب نیرو منتشر نکرده است و حدس اینکه این بانک در چه زمانی اقدام به جذب نیرو خواهد کرد غیرقابل پیش بینی است و بستگی به نیاز شعب بانک مذبور دارد.

 

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک خاورمیانه

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

استخدام در بانک ها (بانک های خصوصی و دولتی)، جزو پرمتقاضی ترین آزمون های استخدامی کشور محسوب می شود. بانک خاورمیانه نیز جزو بانک های خصوصی در چرخه بانکداری کشور می باشد و داوطلبان زیادی خواستار اشتغال به کار در این بانک می باشند. این بانک هر چند سال یک بار (بسته به نیاز بانک)، با انتشار فراخوان همکاری اقدام به جذب نیرو می کند. اگر داوطلب ثبت نام آزمون استخدامی بانک خاورمیانه هستید، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

آزمون استخدامی بانک خاورمیانه به دو صورت (برگزاری آزمون و دریافت مدارک و رزومه)، انجام می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک خاورمیانه 1401

چند سالی است که همه بانک ها، نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزار نمودن آزمون استخدامی و یا دریافت رزومه و مدارک، جذب می کنند. بانک خاورمیانه نیز به منظور جذب نیروی مورد نیاز کادر اداری - اجرایی خود به یک از روش های فوق الذکر اقدام می کند.

آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی بانک خاورمیانه به سال 98 باز می گردد و پس از آزمون نامبرده، آزمون جداگانه ای برگزار نکرده است. به محض انتشار هر نوع خبر درباره زمان استخدام بانک خاورمیانه، مقاله حاضر به روز رسانی شده و همچنین در صفحات اجتماعی مشاوران برتر اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک خاورمیانه 

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر با برگزاری آزمون های استخدامی مربوط به دستگاه های مختلفی همچون (آزمون استخدامی آموزش و پرورش، آزمون استخدامی بخش خصوصی، آزمون استخدامی وزارت بهداشت و...) رو به رو شده ایم که داوطلبان بسیاری به واسطه برگزاری آزمون استخدامی، اشتغال به کار یافته اند.

از جمله آزمون های استخدامی پرطرفدار، مربوط به استخدامی بانک ها می باشد که داوطلبان پس از ثبت نام در بانک مورد نظر بایستی به یکی از روش های (شرکت در آزمون ورودی و یا ارسال رزومه)، داوطلب شرکت در آزمون شوند. سپس منتظر اعلام نتیجه بمانند. پس از انتشار نتیجه اولیه، داوطلبانی که موفق به راهیابی به مصاحبه شفاهی شده اند، می بایست در انتظار نتیجه نهایی استخدامی بانک بمانند.

 

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سامان

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد به منظور ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد می بایست از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد و مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مطلع گردند. سازمان سنجش جهت واضح نمودن پروسه ثبت نام، اقدام به انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد می نماید. این دفترچه ها مبین تمامی نکات حائز اهمیت کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته می باشد.

به طور معمول همزمان با تاریخ ثبت نام کنکور، دفترچه ثبت نام نیز بر روی سایت نمایان می شود. در سال جاری دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 16 آذر ماه و همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت. تمامی مراحل مرتبط به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد یعنی سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

 

 

 

منبع: دفترچه ثبت نام کنکور ارشد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

دکتری به عنوان عالی ترین مقطع تحصیلات تکمیلی محسوب می گردد. متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری باید در ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور دکتری را دریافت نمایند و با مطالعه شرایط ثبت نام دکتری و مدارک ثبت نام آزمون دکتری اقدام به ثبت نام دکتری سراسری و آزاد نمایند. آزمون ورودی دکتری تخصصی دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و داوطلبان می بایست صرفا یک دفترچه ثبت نام دریافت نمایند و یک بار پروسه ثبت نام خود را طی کنند.

 

 

 

منبع: دفترچه ثبت نام دکتری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

بانک سامان جزو بانک های خصوصی کشور است. این بانک به طور مستقیم وابسته به بانک سپه است ولی آزمون استخدامی این بانک با آزمون استخدامی بانک سپه مشترک نیست! می توان اینگونه ذکر نمود که استخدام بانک سامان هر دو یا سه سال یک بار و به صورت جداگانه از بانک سپه برگزار می شود. ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان نیز همانند ثبت نام آزمون استخدامی بانک های دیگر، متقاضیان خاص خود را دارد...

داوطلبین علاقمند به شرکت در آزمون استخدامی بانک سامان توجه داشته باشند که ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان می بایست در زمان تعیین شده به سایت ثبت نامی مراجعه کنند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان 1401

همانطور که بالاتر ذکر شد بانک سامان به طور مستقیم به بانک سپه وابسته است اما با این حال زمان، نحوه و شرایط آزمون استخدامی این دو بانک با هم متفاوت است. قابل ذکر است که آزمون استخدامی بانک سامان در همه سال ها برگزار نمی شود و باتوجه به این موضوع نمی توان زمان دقیقی را برای یرگزاری آزمون در سال 1401 عنوان کرد.

شما عزیزان با عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر می توانید در جریان خبرهای داغ استخدام های جدید تمام بانک ها ( آزمون استخدامی بانک سرمایه، آزمون استخدامی بانک تجارت و...) و بانک سامان قرار بگیرید.

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک سامان

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد این است که، کارنامه نهایی یا سبز چیست و چه کاربردی دارد؟ این مقاله را اختصاص داده ایم به مفاهیم کارنامه سبز، کاربرد آن، نحوه دریافت، زمان انتشار و نحوه اعتراض به این کارنامه. نتایج آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در سه مرحله به صورت اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی و کارنامه نهایی پس از اجرای آزمون منتشر می گردد. درکارنامه اولیه کارشناسی ارشد داوطلب براساس رتبه و تراز و وضعیت مجاز بودن خود نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌نماید و در انتظار نتیجه نهایی می ماند. اما منظور از کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد چیست؟ اگر شما نیز در خصوص این کارنامه سوالاتی در سر دارید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید! این کارنامه می تواند برای تجزیه و تحلیل کارنامه نهایی به کمک بسیاری از داوطلبان بیاید.

 

 

 

منبع: کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

ورود به دانشگاه های افسری ارتش همچون (دانشگاه امام علی (ع)، خاتم الانبیا (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی)، از طریق کنکور سراسری و آزمون ورودی که هر ساله مختص به ورود به ارتش است، امکان پذیر می باشد. ورود به دانشگاه افسری ارتش برای گروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی - فیزیک راحت تر بوده و به طور معمول آگهی های جذب دانشگاه و استخدام ارتش مربوط به این گروه ها می باشد. در صورتی که شما نیز متقاضی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش هستید، برای اطلاع از شرایط، نحوه، مدارک ثبت نام و جزئیات کامل ثبت نام ارتش تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

منبع: ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

  • مشاوران برتر