مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد بایستی مجوز انتخاب رشته داشته باشید و به بیانی دیگر در زمان اعلام نتایج اولیه، مجاز به انتخاب رشته شده باشید. سپس به وسیله "کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد" وارد سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد شوید و به ثبت کد رشته محل های منتخب خود بپردازید.

معمولا متقاضیان در این مرحله به سوالات بسیاری برمیخورند. چنانچه نیاز به مشاوره تلفنی با بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور داشتید بر روی لینک رزرو مشاوره تلفنی بفشارید و مشاوران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهندگرفت.

تذکر: در صورتی که متقاضی گروه آزمایشی علوم تجربی هستید و رشته های پزشکی، دندان پزشکی، دام پزشکی و داروسازی را در انتخاب رشته دانشگاه آزاد انجام داده اید، بایستی بدانید ثبت کد رشته محل های رشته های نامبرده در سال 1400، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گردد.

 

 

 

منبع: نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

به طور معمول انتخاب رشته دانشگاه آزاد همزمان با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نوز، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) انجام می شود و داوطلبان پس از مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری، می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند.

بعضا مشاهده شده است که داوطلبان کنکور سراسری به دلیل نداشتن رتبه و تراز مورد نیاز ورود به دانشگاه های سراسری، دست به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می زنند که در این صورت؛ توصیه می کنیم ابتدا نیم نگاهی به کارنامه های قبولی سال های قبل داشته باشید.

پس از مشاهده نمونه کارنامه های قبولی هر یک از گروه های آزمایشی در سال های قبل، می توانید نسبت به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و یا آزاد اقدام کنید. شایان ذکر است که پیش نیاز انتخاب رشته دانشگاه آزاد، مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد.

 

 

منبع: سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشند و علاقمند ورود به این دانشگاه باشند، می بایست در ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را از سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد دانلود و مطالعه نمایند.

پس از آگاهی از شرایط انتخاب رشته و اطلاع از لیست رشته محل های ارائه شده در دانشگاه آزاد بایستی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد بپردازید و نهایتا با ورود به سایت دانشگاه آزاد نسبت به ثبت کد رشته محل های منتخب اقدام کنید.

در این بخش یادآور می شویم که انتخاب رشته دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت هزینه می باشد و برای ثبت انتخاب های خود بایستی هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را پرداخت کنید. مبلغ انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال جاری 69 هزار تومان اعلام شده است. 

گفتنی است که کاربران سایت مشاوران برتر می توانند تمام مراحل چیدمان و ثبت انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را به تیم مشاوران برتر واگذار کنند. برای رزرو انتخاب رشته می توانید از طریق تلگرام مشاوران برتر، اینستاگرام مشاوران برتر اقدام کنید و آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به مشاوره قبل از رزرو انتخاب رشته باشند، می توانند مشاوره تلفنی انتخاب رشته دریافت کنند.

 

 

 

منبع: هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

برای ورود به دانشگاه آزاد دو روش (ثبت نام کنکور سراسری و آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد) وجود دارد. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت می کنند، بایستی در مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

همانطور که می دانید انتخاب رشته جزو مراحل جداناپذیری از کنکور سراسری محسوب می گردد و بایستی در مهلت مقرر، تمام داوطلبان چیدمان و ثبت انتخاب های خود را انجام دهند. معمولا در تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد با داوطلبانی مواجه می شویم که بنابر دلایل گوناگون همچون (عدم اطلاع از تاریخ دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد، سردرگمی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد و...) موفق به انتخاب رشته نمی شوند.

به همین علت زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمدید می شود و مهلت مجدد برای جاماندگان در نظر گرفته می شود. در سال جاری داوطلبان از تاریخ 14 مرداد ماه لغایت 30 مرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خود را نهایی نمایند. طبق روال سال های قبل، این زمان تمدید شد و فرصت مجددی برای داوطلبان در نظر گرفته شد.

 

 

منبع: تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد متفاوت از دانشگاه های سراسری است و شما عزیزان بایستی پس از مشاهده اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، به انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد بپردازید. برای انتخاب رشته بایستی در ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود و مطالعه نمایید و پس از کسب اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده، نسبت به چیدمان و ثبت کد رشته محل های منتخب اقدام کنید.

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال جاری از تاریخ 14 مرداد ماه آغاز شده و در تاریخ 30 مرداد ماه ادامه خواهد داشت. به طور معمول، پس از اتمام فرصت مقرر، مهلت مجدد انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان تعیین شده، موفق به انتخاب رشته نشده باشند، در نظر گرفته می شود.

چنانچه اخبار جدیدی درباره تاریخ انتخاب رشته و تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر گردد، این مقاله به روز رسانی می شود و همچنین خبرهای جدید قابل دریافت از طریق شبکه های اجتماعی مشاوران برتر (کانال تلگرام و پیج اینستاگرام) می باشد.

 

 

منبع: مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

احساس نیاز به مشاوره آنلاین و تلفنی در این روزها بیش از پیش حس می گردد، زیرا حضور در مراکز مشاوره برای پرسیدن سوالات کوتاه، امری دشوار است و همچنین برخی از افراد به دلیل شرایط شغلی و یا حضور در دانشگاه و مدارس، عملا امکان حضور در موسسات مشاوره را ندارند.

از همین رو گروه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر به یاری شما عزیزان آمده و پاسخگوی تمام سوالات شما به صورت تلفنی می باشد. برای رزرو مشاوره تلفنی کافی است بر روی لینک "مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده" بفشارید و کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

یکی از موضوعاتی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد، دریافت پاسخ صحیح سوالات می باشد و کارشناسان مشاوران برتر بهترین مشاوران تحصیلی هستند و برای هر مقطع تحصیلی، مشاور اختصاصی مقطع تحصیلی مدنظر، پاسخگوی کاربران است.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط تیم مشاوران برتر، انتشار تمام اخبار تحصیلی در شبکه های اجتماعی است و با به عضویت درآمدن در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانید از اخبار به روز تحصیلی مطلع گردید.

 

 

منبع: مشاوره تحصیلی آنلاین مشاوران برتر

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

شرکت در آزمون عملی کارشناسی ارشد برای داوطلبانی که پذیرش در رشته آن ها به صورت نیمه متمرکز یا متمرکز دارای شرایط خاص می باشد، ضروری است و آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام کنکور عملی را انجام ندهند و در جلسه آزمون حضور نداشته باشند، به منزله انصراف از ادامه مراحل شرکت در آزمون تلقی خواهد شد.

به طور معمول نتیجه آزمون عملی ارشد همزمان با نتیجه نهایی کارشناسی ارشد اعلام خواهد شد و پیش بینی می شود در دهه آخر مهر ماه اعلام نتایج صورت بگیرد. شایان ذکر است به محض انتشار هرگونه اخبار درباره نتیجه آزمون عملی کارشناسی ارشد، مقاله حاضر به روز رسانی می گردد.

همچنین جدیدترین اخبار آزمون کارشناسی ارشد قابل دریافت از کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می باشد.

 

 

 

منبع: نتیجه آزمون عملی کارشناسی ارشد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید ثبت نام کنکور سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و صرفا یک مرحله ثبت نام برای ورود به دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس) و دانشگاه آزاد انجام می شود. انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه انجام می شود و داوطلبان بایستی در ابتدا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود و مطالعه کنند.

پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بایستی بر اساس تراز و رتبه مکتسبه خود، شانس قبولی، نمونه کارنامه های قبولی دانشگاه آزاد و... نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل اقدام نمایید و سپس با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی Azmoon.org نسبت به ثبت کد رشته محل های منتخب، اقدام کنید.

همچنین به همراهان مشاوران برتر یادآور می شویم که در صورت تمایل می توانید تمام فرآیند چیدمان انتخاب رشته خود را به کارشناسان ما بسپارید و رسید نهایی انتخاب رشته خود را دریافت کنید. برای رزرو انتخاب رشته کافی است از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر با ما در ارتباط باشید.

چنانچه علاقمند به انتخاب رشته تلفنی بودید و همچنین برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته نیز می توانید با بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور، مشاوره تلفنی دریافت کنید. برای رزرو مشاوره تلفنی بر روی لینک "مشاوره تلفنی تحصیلی" بفشارید.

 

 

منبع: راهنمای جامع انتخاب رشته دانشگاه آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد دانلود دفترچه ضروری است زیرا در صورتی که از جزئیات انتخاب رشته مطلع نباشید، امکان انتخاب رشته آزاد را نخواهید داشت و چنانچه انتخاب رشته انجام دهید با مشکل اشتباه در انتخاب رشته کنکور آزاد مواجه خواهید شد.

البته برخی از داوطلبان ریسک انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نمی پذیرند و روند انتخاب رشته خود را تماما به بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور می سپارند. شما عزیزان نیز می توانید انتخاب رشته خود را به کارشناسان ما واگذار نمایید و نهایتا رسید انتخاب رشته آزاد خود را دریافت کنید. به منظور رزرو انتخاب رشته می توانید از طریق تلگرام مشاوران برتر و اینستاگرام مشاوران برتر اقدام کنید.

شایان ذکر است که کارشناسان مشاوران برتر آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات ذهنی شما می باشند و چنانچه نیاز به مشاوره تلفنی انتخاب رشته داشتید، کافی است بر روی لینک رزرو مشاوره تلفنی بفشارید و منتظر تماس کارشناسان مشاوران برتر بمانید.

 

 

 

منبع: دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد

  • مشاوران برتر