مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد این است که، کارنامه نهایی یا سبز چیست و چه کاربردی دارد؟ این مقاله را اختصاص داده ایم به مفاهیم کارنامه سبز، کاربرد آن، نحوه دریافت، زمان انتشار و نحوه اعتراض به این کارنامه. نتایج آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در سه مرحله به صورت اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی و کارنامه نهایی پس از اجرای آزمون منتشر می گردد. درکارنامه اولیه کارشناسی ارشد داوطلب براساس رتبه و تراز و وضعیت مجاز بودن خود نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌نماید و در انتظار نتیجه نهایی می ماند. اما منظور از کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد چیست؟ اگر شما نیز در خصوص این کارنامه سوالاتی در سر دارید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید! این کارنامه می تواند برای تجزیه و تحلیل کارنامه نهایی به کمک بسیاری از داوطلبان بیاید.

 

 

 

منبع: کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد

  • ۰۱/۰۷/۱۴
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی