مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کنار آزمون های پرطرفداری همانند (آزمون استخدامی آموزش و پرورش، آزمون استخدامی بانک، آزمون استخدامی وزارت بهداشت) قرار گرفته است و این آزمون استخدامی، سالیانه یک مرتبه برگزار می شود. داوطلبانی که علاقمند به استخدام شدن در سازمان تأمین اجتماعی هستند، لازم است از زمان ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی آگاه شوند و در مهلت معین نسبت به گردآوری مدارک مورد نیاز ثبت نام اقدام کنند و ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنند.

به طور معمول پس از اتمام بازه زمانی معین برای ثبت نام استخدام تامین اجتماعی، فرصتی 2 تا 3 روزه تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام، برای داوطلبان جامانده در نظر گرفته می شود. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

آزمون های استخدامی یکی از روش های جذب و استخدام در سازمان ها می باشند و به طور معمول در طول یک سال، آزمون های گوناگونی برای استخدام در مشاغل مختلف در ایران برگزار می شود. سازمان ها و مشاغل مختلف با هماهنگی اداره کار اقدام به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام می کنند که در این دفترچه، شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را مطرح می کنند و علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی، بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه کنند و سپس ثبت نام الکترونیکی را به انجام برسانند.

زمان ثبت نام شامل مدت محدود یک الی دو هفته ای می باشد که توسط سازمان مجری برگزاری آزمون اعلام می شود و تمام داوطلبان موظف هستند در فرصت اعلام شده، ثبت نام خود را نهایی کنند و چنانچه به هر دلیلی موفق به ثبت نام در بازه زمانی معین نشوند، بایستی منتظر فرصت جدید یا تمدید مهلت ثبت نام باشند.

 

 

 

 

 

منبع: زمان ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی

  • ۰۲/۱۲/۰۵
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی