مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

از سال 1402 آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سه بخش متفاوت تغییر پیدا کرده است به صورتی که حرفه های دبیری، آموزگاری، هنرآموزی و معلم پرورشی متفاوت از یکردیگر برگزار می شوند. به طور کلی سه آزمون مختلف استخدامی آموزش و پرورش در حال برگزاری هستند. آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی و آزمون استخدامی مربی پرورشی، سه آزمون وزارت آموزش و پرورش می باشد. در این مقاله به توضیح زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش پرداخته ایم.

امسال تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین)، مصادف با تاریخ 17 شهریور ماه 1402 لغایت 31 شهریور ماه 1402 می باشد. قابل توجه است که این بازه مهلت زمانی ثبت نام، تا تاریخ 2 مهر ماه 1402 از سوی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، برای جاماندگان تمدید شده است.

آخرین و جدیدترین اخبار زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش 1402

آزمون های استخدامی هر ساله در باره زمانی مشخص شده توسط سازمان مربوطه انجام می گردد. داوطلبان می توانند در یکی از آزمون مرتبط با آموزش و پرورش یعنی آزمون استخدام دبیری، آزمون استخدام آموزگار ابتدایی، استخدام معلم پرورشی و استخدام مربی امور آموزش معلولین شرکت نمایند. به همین منظور بهتر است که داوطلبان در دانلود و خواندن دفترچه دقت لازم را داشته باشند. همچنین اطلاع از آخرین خبرهای آزمون بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو برای اطلاع از آخرین خبرها به جدول زیر دقت نمایید.

 

 

 

 

منبع: مهلت ثبت نام استخدامی مربی پرورشی 1402

  • ۰۲/۰۷/۰۲
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی