مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

امروزه استخدام در آموزش و پرورش به مهمترین دستاورد برخی از جوانان و فارغ التحصیلان مبدل شده است. این موضوع می تواند به دلیل تضمین شغلی باشد که افراد در پی استخدام شدن در آموزش و پرورش کسب می کنند. در همین راستا سوالات بسیاری راجع به زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش پرسیده می شود و علاقمندان مایل هستند که از زمانبندی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آگاه شوند تا خود را برای این آزمون مهم آماده نمایند. 

در سال های اخیر، آزمون استخدام سمت های شغلی مختلف آموزش و پرورش شامل دبیری، آموزگاری و مربیان پرورشی به صورت همزمان برگزار می شد. این در حالی است که در سال 1401 برای نخستین بار شاهد برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش به شکلی متفاوت بودیم. اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب نیروی آموزگار ابتدائی و استثنائی در سال 1401 به صورت مجزا در سامانه سنجش آموزش کشور قرار گرفت و در اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار شد. 

 

 

 

منبع: زمان ثبت نام استخدامی آموزگار ابتدایی 1402

  • ۰۲/۰۷/۰۲
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی