مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

آموزش و پرورش کشور هر ساله به دلیل کمبود نیرو در سمت های مختلف شغلی مدارس اعم از آموزگاری، دبیری، مشاور، مربی امور تربیتی و... اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید. تیم نویسندگان مشاوران برتر در مقاله حاضر قصد دارد تا به بیان جزئیات مهم حول محور ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی و امور آموزش معلولین آموزش و پرورش بپردازد. چنانچه علاقمند به اشتغال در مدارس به عنوان معلم پرورشی یا مشاور هستید، توصیه می کنیم که مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید. 

ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی و مربی امور آموزش معلولین، در بازه زمانی 17 الی 31 شهریور ماه 1402 در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی صورت می گیرد. امسال تاریخ ثبت نام مربی امور آموزش معلولین، تا روز یکشنبه 2 مهر ماه 1402 تمدید شده است.

آخرین اخبار آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش 1402

فارغ التحصیلان رشته های مختلف پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود در پی شغلی مناسب می گردند و خیل عظیمی از آن ها اخبار آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دنبال می کنند تا بتوانند در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در صورت دارا بودن شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند. از این رو، در قسمت زیر لینک مقاله آخرین اخبار آزمون های استخدامی را قرار می دهیم که شما می توانید جهت اطلاع از اخبار آزمون استخدامی آموزگاری، آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی، آزمون استخدامی مربی پرورشی و... به آن مراجعه نمائید. 

 

 

 

 

منبع: آزمون استخدامی مربی پرورشی 1402

  • ۰۲/۰۷/۰۲
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی