مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

متقاضیان بسیاری در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی شرکت می کنند. داوطلبان بعد از طی مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی و شرکت در آزمون بایستی منتظر اعلام نتایج آزمون باشند تا در صورت پذیرش در این مرحله به مصاحبه حضوری دعوت گردند. زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری در سامانه سنجش و آموزش کشور اعلام می گردد و داوطلبان بایستی با به همراه داشتن مدارک خود اقدام به دریافت نتیجه آزمون خود نمایند. در این مقاله اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش را برای شما عزیزان آورده ایم تا در این مرحله اطلاعات لازم را داشته باشید.

امسال، نتیجه اولیه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در روز سه شنبه 7 شهریور ماه 1402، اعلام گردید. داوطلبان بایستیی در زمان اعلام شده اقدام به دریافت نتیجه اولیه آزمون خود نمایند و سپس بایستی در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت حضوری شرکت نمایند.

داوطلبان پس از این مرحله بایستی نتیجه نهایی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت نمایند. برای این منظور می بایست در تاریخ اعلام نتایج نهایی در درگاه سازمان سنجش نتیجه آزمون کتبی و مصاحبه حضوری خود را کسب کنند و در صورت پذیرش در هر دو مرحله به استخدام در آموزش و پرورش درآمده و برای دوره مهارت آموزی آموزش و پرورش مشغول خواهند شد. 

 

 

منبع: اعلام نتایج استخدامی دبیری 1402

  • ۰۲/۰۷/۰۲
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی