مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

به طور معمول مدتی پس از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، نتایج آزمون بر روی سامانه مربوطه قرار می گیرد. همانطور که می دانید، ثبت نام آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش در اسفند سال 1401 به صورت مجزا از دبیری و هنرآموزی صورت گرفت؛ لذا نتایج آن به صورت جداگانه منتشر می گردد. در ادامه برای آگاهی شما کاربران و داوطلبان گرامی، به بیان جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش می پردازیم. 

بدیهی است که متقاضیان آزمون استخدام آموزگار ابتدایی پس از شرکت در آزمون، بی صبرانه در انتظار اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می باشند تا در صورت کسب نمره حد نصاب، خود را برای مرحله دوم آزمون استخدامی آموزگاری یعنی مصاحبه شفاهی آماده نمایند. 

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش، افرادی که نمره قبولی آزمون کتبی را کسب کرده اند، برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت می شوند. متصدیان برگزاری مصاحبه آموزش و پرورش بلافاصله پس از مصاحبه، نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری را اعلام نمی کنند و ایشان می بایست نتایج نهایی آزمون خود را متعاقبا در سامانه مربوطه مشاهده کنند.

 

 

 

 

منبع: اعلام نتایج استخدامی آموزگار ابتدایی 1401

  • ۰۲/۰۷/۰۲
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی