مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

روند برگزاری آزمون های علمی ایران بدین صورت می باشد که در ابتدا کنکور سراسری برگزار می شود. سپس نوبت به کنکور کارشناسی ارشد می رسد و پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد نیز بایستی ثبت نام کنکور دکتری را انجام دهید. ثبت نام آزمون دکتری یک مرتبه در سال انجام می شود و داوطلبینی که قصد ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد را دارند، بایستی نام نویسی خود را انجام دهند. پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی و دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده نیز حق شرکت در کنکور را خواهید داشت.

ثبت نام کنکور دکترای تخصصی یک بار در سال و برای ورود به تمام دانشگاه های سراسری و آزاد انجام می شود.

زمان ثبت نام کنکور دکتری 1403

آزمون دکترای تخصصی آزمونی دو مرحله ای می باشد که داوطلبان آن بایستی در ابتدا در امتحان اولیه شرکت کنند و سپس در مصاحبه شفاهی حضور به عمل آورند. شرکت در مصاحبه دکتری منوط به کسب رتبه قبولی در آزمون کتبی می باشد. داوطلبان برای اینکه بتوانند در جلسه کنکور دکتری حضور به عمل آورند، بایستی در زمان ثبت نام کنکور دکتری نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

معمولا زمان ثبت نام توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود و در مهلت تعیین شده بایستی به سامانه sanjesh.org مراجعه داشته باشید و نسبت به نام نویسی اقدام کنید. برای شرکت کنندگان کنکور، مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون قبل از هر نوع اقدامی، ضرورت دارد. با این حال شما عزیزان می توانید سوالات خود درباره ثبت نام دکتری را با کارشناسان محصل مطرح نمایید.

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون دکتری 1403

  • ۰۲/۰۷/۰۱
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی