مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر شاهد تغییراتی در روند برگزاری کنکور سراسری بوده ایم در تمام تغییرات ایجاد شده، تلاش بر این بوده است که تاثیر میزان سوابق تحصیلی بیشتر شود و سوابق تحصیلی داوطلبان تاثیر مستقیم بر آزمون داشته باشد. در تیر ماه سال 1400 شاهد تصویب اخباری عجیب همچون برگزاری 2 بار کنکور سراسری از سال 1402 بوده ایم!!! از این رو تصمیم به نگارش جزئیات کامل نحوه برگزاری کنکور سراسری 1402 گرفتیم.

همانطور که می دانیم کنکور سراسری از سال 1348 در ایران پابرجا گردیده است و در طی تمام سال های برگزاری این آزمون سرنوشت ساز شاهد بروز تغییراتی در راستای برگزاری هر چه بهتر کنکور بوده ایم... اما در تیر ماه سال 1400 عجیب ترین و مهم ترین تصمیمات 52 سال برگزاری آزمون توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی اتخاذ گردید!!!

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار نموده است که تمام تصمیمات اتخاذ شده با رویکرد اظطراب زدایی داوطلبان رشته های پرمتقاضی بوده است و تصمیمات مبنی بر این بوده است که سنجش با عمق بیشتری صورت بگیرد و فرد با سوالات کیفی که در طی دوره تحصیل در آموزش و پرورش با آن ها رو به رو می شود، مورد سنجش قرار می‌گیرد. در این جلسه 5 تغییر اساسی درباره نحوه برگزاری کنکور از سال 1402 مصوب شد و سوالات بسیاری درباره چگونگی تغییرات کنکور ایجاد نموده است که تمام بندهای ارائه شده توسط شورا را در این مقاله درج خواهیم نمود.

 

 

منبع: نحوه برگزاری کنکور سراسری

  • ۰۲/۰۳/۱۰
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی