مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

سازمان سنجش برای داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به نام نویسی کنکور ارشد در فرصت اولیه و همچنین تمدید مهلت ثبت نام نشده اند، معمولا مدتی پس از گذشت مهلت های اولیه، زمانی با عنوان مهلت مجدد در نظر می گیرد تا بدین وسیله این افراد نسبت به ثبت درخواست خود در سایت sanjesh.org اقدام نمایند.  مقطع کارشناسی خود را به پایان رسانده اند ، تمایل دارند تا در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد نیز ادامه تحصیل دهند و در رشته تخصصی خاصی سطح علمی خود را افزایش دهند . از این رو ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1401 و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 هر ساله در آذرماه انجام می شود . پس از درج اطلاعات شخصی و تحصیلی در سامانه پیش از تأیید حتماً اطلاعات خود را بررسی نمایید تا اطلاعات را به درستی وارد نمایید، کد های  12 رقمی مربوط به سهمیه خود را که پیش از ثبت نام دریافت نموده‌اید را بررسی نمایید که به درستی ثبت و اعمال گردد. پس از درج و تکمیل اطلاعات در سامانه کد پیگیری در اختیار شما قرار داده خواهد شد، در نگهداری این کد نهایت دقت را به خرج دهید. دانشجویان روزانه ارشد نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند؟ در صورتی که در این دو مرحله نتوانستید اطلاعات خود را ویرایش کنید. در روزهای منتهی به آزمون کارشناسی ارشد از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مسئولین سازمان سنجش در تمامی استان‌ها مستقر می‌شوند تا در صورت نیاز افراد به آنان کمک نمایند. داوطلبین می‌توانند چند روز قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ آدرس باجه‌های رفع نقص را از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نموده و به باجه‌های رفع نقص مراجعه نمایند.

  • ۰۱/۱۱/۰۳
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی