مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

به طور معمول استخدام در بانک ها در دو مرحله انجام می شود. مرحله اول که در بعضی بانک ها به صورت آزمون کتبی می باشد و داوطلبین پس از ثبت نام در سایت ثبت نام باید به صورت حضوری برای شرکت در آزمون به حوزه برگزاری مراجعه کنند اما در بعضی از بانک ها که بانک اقتصاد نوین نیز در این دسته قرار می گیرد معمولا مرحله اول مربوط به بررسی مدارک می باشد و داوطلب پس از ارسال و بارگذاری مدارک می بایست منتظر اعلام نتیجه از طرف بانک باشد. دومین مرحله مربوط به مراحل جذب، مصاحبه حضوری و بررسی فرد از نظر دانش، معاینات پزشکی و... می باشد.

برای مرحله اول داوطلب باید مدارک خواسته شده از طرف بانک را در سایت بارگزاری و قرم مربوطه را تکمیل کند. بانک اقتصاد نوین مدارک فرستاده شما را بررسی کرده و پس از بررسی مدارک در صورت واجد شرایط بودن شما از طریق ایمیل یا تماس با تلفن همراه به شما اطلاع داده می شود تا برای مصاحبه حضوری به بانک مراجعه کنید. از این رو اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین متغیر است و بستگی به اعلام نتیجه توسط بانک دارد.

توجه داشته باشید که نتایج به خود شخص از طریق شماره تماسی که هنگام ثبت نام، ثبت کرده است؛ اطلاع داده خواهد شد و با این اوصاف داوطلب هنگام درج شماره تماس باید نهایت دقت را داشته باشد. نکته قابل ذکر دیگر این است که تکمیل فرم درخواست ثبت نام در بانک اقتصاد نوین حتما به منزله استخدام شما در این بانک نیست و صرفا جنبه بررسی مدارک شما را دارد و بانک موظف به استخدام شما نیست.

 

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدام بانک اقتصاد نوین

  • ۰۱/۰۷/۱۰
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی