مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

همانطور که شما عزیزان نیز می دانید در سال های اخیر آزمون های کارشناسی ارشد سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و به صورت یک آزمون جامع برگزار می شود، اگرچه اعلام نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد از طریق سایت سنجش آموزش کشور می باشد اما فرآیند انتخاب رشته این دو دانشگاه از همدیگر مجزا هستند. انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری از طریق سایت سنجش آموزش کشور و انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد از طریق سایت سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد. شما دوستان عزیز در صورت دارا بودن شرایط ارشد بدون کنکور | کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 می توانید به صورت بدون آزمون وارد مقطع کارشناسی ارشد شوید همچنین در صورت بروز هرگونه سوال در ارتباط با اعلام نتایج کارشناسی ارشد آزاد 99 رزرو درخواست مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام گردید.

زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد 99

داوطلبانی که با کسب تراز و رتبه علمی مناسب، مجاز به انتخاب رشته شدند و فرآیند انتخاب رشته خود را پشت سر گذاشته اند. بی صبرانه در انتظار نتیجه نهایی و یا نتیجه انتخاب رشته خود می باشند تا از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود، اطلاع یابند.

در سال های گذشته نتیجه نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد در شهریور ماه اعلام می شد، اما در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به زمان برگزاری کنکور، نتایج نهایی دانشگاه آزاد در تاریخ 5 آبان ماه اعلام گردید. داوطلبان می توانند برای اطلاع دقیق از زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد در کانال تلگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر و یا پیج اینستاگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر عضو شوند.

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی