مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۴۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تمدید مهلت زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

مسیر انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سراسری جدا می باشد. در نتیجه زمان انتخاب رشته ها نیز متفاوت از یکدیگر می باشد. هر ساله سازمان مربوطه، زمانی را برای انتخاب رشته قرار داده است اما در این بین بنابر هر دلایلی ممکن است افرادی موفق به ثبت نام در زمان مقرر نشوند و موجب مشکلاتی برای آن ها شود. برای حل این موضوع، زمانی را با عنوان، تمدید مجدد تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار داده اند تا افراد جامانده از ثبت نام، بتوانند بدون نگرانی، به ثبت کدهای خود در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد بپردازند. امسال بازه زمانی مشخصی برای تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، از سوی این دانشگاه درنظرگرفته نشده است و به محض اعلام، در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

 

 

منبع: زمان انتخاب رشته کنکور آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

سایت انتخاب رشته کنکور آزاد 1403

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز بایستی در ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری و آزاد را دانلود و بررسی نمایید و پس از انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی Azmoon.org مراجعه نموده و نسبت به ثبت دقیق انتخاب های خود اقدام کنید.

لینک مستقیم سایت انتخاب رشته را برای شما عزیزان در ابتدای این مقاله درج نموده ایم و با یک کلیک به سامانه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد هدایت خواهید شد. همراهان تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر همانطور که می دانید انتخاب رشته به صورت غیر قابل چشم پوشی و مستقیما در دانشگاه محل قبولی شما موثر می باشد و پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به چیدمان انتخاب هایتان از مقاله "راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری" راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

منبع: سایت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

پس از اعلام نتایج کنکور، داوطلبان بایستی تصمیم به انتخاب رشته کنند. همانطور که می دانید، فرآیند انتخاب رشته از موضوعات پیچیده ای می باشد و بایستی با دقت تمام و تسلط بر سایت انتخاب رشته، انجام شود. در وهله اول، متقاضیان باید آگاه باشند در چه سایتی و به چه صورت وارد شده و اقدام به ثبت انتخاب رشته خود کنند. چنانچه در مطلب فوق ذکر شده سایت انتخاب رشته در دانشگاه های آزاد، سایت اینترنتی آزمون می باشد. تیم مرکز مشاوره تلفنی مشاوران برتر در این قسمت از مقاله می تواند به شما کمک کند تا نحوه ورود با اسیت انتخاب رشته را بیاموزید. 

  • جستجو کردن عبارت، Azmoon.org  در اینترنت
  • فشردن لینک سایت انتخاب رشته 1403
  • تکمیل کردن اطلاعات هویتی 
  • پرداخت کردن هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • درج کردن اطلاعات انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • دریافت پیغام تاییدیه توسط سایت

 

 

منبع: سایت انتخاب رشته کنکور دوره ی آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

هر ساله با آغاز ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبانی که واجد شرایط لازم باشند نسبت به شرکت در این آزمون اقدام می کنند. مربی پرورشی یکی از عناوین شغلی مورد نیاز آموزش و پرورش می باشد که افراد بسیاری علاقمند به اشتغال در این سمت شغلی می باشند. آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همانند آموزگاری و دبیری با استقبال بسیاری از متقاضیان روبرو می شود. به همین جهت بهتر است که برای افزایش موفقیت و شناسایی بهتر این مسیر از مشاور و فردی با تجربه مشاوره آزمون استخدامی مشاغل کییفیت بخشی آموزش و پرورش دریافت کرد.

دریافت راهنمایی و مشاوره از بهترین مشاوران آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش می تواند در نتیجه قبولی و موفقیت شما بسیار کارساز واقع شود.

مشاوره آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش 1403

یکی از عادت های زندگی روزمره بیشتر افراد، مشورت کردن در امور با افراد متخصص آن حوزه می باشد. در واقع ما برای رسیدن به اهداف خود و طی کردن مسیری معین بایستی که از فردی با تجربه راهنمایی و مشورت بگیریم و از پیچ و خم مسیر به خوبی آگاه شویم. آزمون های استخدامی که هر ساله برای جذب افراد در ارگان های دولتی برگزار می گردد نیز از همین امر تبعیت می کند. قبولی در آزمون استخدامی به ویزه آزمون استخدامی مربی پرورشی به دلیل تعداد متقاضیان بالا و منابع درسی سنگین، امری چالش برانگیز و مقداری دشوار می باشد.

راهنمایی و مشورت گرفتن از افرادی که تخصص بالایی در زمینه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارند می تواند در نتیجه قبولی فرد بسیار تاثیرگذار باشد. کمک و راهنمایی از مشاور تحصیلی خوب بهترین گزینه است. مشاور با تخصص و تجربه خود شما را به خوبی از چالش ها و موانعی که ممکن است بر سر راهتان قرار بگیرد، آگاه می کند و برای مدیریت زمان شما، تهیه بهترین منابع درسی، چگونگی مطالعه دروس و... بهترین تصمیم را اتخاذ می کند. موسسه محصل می تواند مشاوره آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش را با بهترین مشاوران استخدامی آموزش و پرورش به انجام برساند.

 

 

 

 

منبع: مشاوره خیلی خوب آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 1403

داشتن اطلاعات جامع حول محور آزمون پیش رو از جمله اقداماتی است که لازمه ادامه روند آزمون می باشد. متقاضیان در زمان ثبت نام و انتخاب رشته احتیاج به دفترچه های جدا می باشند، پس این نکته مهم را درنظر داشته باشید که آزمون زبان دارای دو دفترچه با ویژگی های متفاوت می باشد. دفترچه ثبت نام کنکور زبان، دارای اطلاعاتی در زمینه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون، مدارک مورد نیاز در کنکور زبان، مواد آزمون، جدول زمانبندی، سهمیه ها و... می باشد که در زمان ثبت نام آزمون منتشر می گردد.

و اما دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان که در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور منتشر می گردد و داوطلب بایستی با اطلاع کامل از مطالب نوشته شده در دفترچه آزمون اقدام به انتخاب رشته نماید. دفترچه انتخاب رشته حاوی اطلاعات مفیدی برای راهنمایی داوطلبان در زمان انتخاب رشته می باشد. شرکت کنندگان در زمان انتخاب رشته می توانند دفترچه انتخاب رشته را دانلود نمایند و از رشته محل ها، ظرفیت های دانشگاه ها، سهمیه ها و... مطلع شوند همچنین نحوه انتخاب رشته به طور کامل در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان نوشته شده است و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش انتخابات خود را درج نمایند.

 

 

منبع: انتخاب رشته ازمون سراسری زبان

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

کارشناس و مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه ای در هر کاری، از کوچیک ترین کارها مانند تغذیه و خواب تا مهم ترین کارها مانند امور پزشکی و شغلی امری ضروری است. حال در این میان چطور می شود اهمیت مشاور و یک راهنمای حرفه ای را در انتخاب رشته، که یک مرحله سرنوشت ساز در آینده شغلی و تحصیلی افراد است نادیده گرفت. کارشناسان حرفه ای انتخاب رشته، باید در کنار تحصیلات از تجربه ای غنی برخوردار بوده و نسبت به شیوه جدید برگزاری کنکور سراسری آگاهی داشته باشند.

بخش عمده ثبت نام کنندگان کنکور سراسری، حداقل یک سال از عمر و جوانی خود را با استرس و در شرایطی سخت برای به دست آوردن صندلی قبولی در دانشگاه مورد علاقه ی خود طی می کنند. همگی می دانیم که یک داوطلب جدی کنکور سراسری چه هزینه های هنگفتی را صرف کلاس های آموزشی، کتاب های کمک درسی، آزمون های آزمایشی و حتی در موارد بسیاری صرف مشاور و پشتیبان درسی می کند. چنین داوطلبی نظم و برنامه ریزی را بر زندگی خود حاکم کرده و حتی از زمان خود با خانواده، تفریح و دوستان می زند تا فقط به هدف خود یعنی قبولی در کنکور سراسری دست یابد. حالا فکر می کنید چه می شود اگر چنین داوطلبی کنکور خود را با رتبه ای خوب پشت سر بگذارد اما به دلیل یک انتخاب رشته بد، دانشگاه و رشته انتخابی خود را از دست بدهد یا اصلا به دلیل یک مشاوره غیر حرفه ای هیچ انتخاب رشته ای انجام ندهد و یک سال دیگر برای کنکور وقت و هزینه صرف کند.

 

 

 

منبع: کارشناس و مشاور انتخاب رشته

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

رشته های متمرکز و متمرکز دارای شرایط خاص کدامند؟

داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ممکن است مفهوم رشته های متمرکز، نیمه متمرکز (متمرکز دارای شرایط خاص) را ندانند. شما عزیزان بایستی بدانید که هم اکنون 3 روش برای ورود به دانشگاه های کشور وجود دارد:

  • پذیرش متمرکز: ملاک پذیرش داوطلبان، رتبه و تراز متکسبه در اعلام نتایج کنکور سراسری می باشد.
  • پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی: ملاک پذیرش داوطلبان، سوابق تحصیلی و معدل آن ها می باشد.
  • پذیرش نیمه متمرکز (متمرکز دارای شرایط خاص): ملاک پذیرش داوطلبان، رتبه و تراز و همچنین کسب عنوان قبولی در مراحل مصاحبه رشته های نیمه متمرکز و یا متمرکز دارای شرایط خاص می باشد.

توجه: اگر پذیرش در رشته های متمرکز دارای شرایط خاص، برایتان اهمیت بیشتری دارد؛ این رشته ها را جزو انتخاب های اول فرم انتخاب رشته خود قرار دهید تا برای مصاحبه دعوت شوید. چنانچه رشته های متمرکز جزو انتخاب های اول قرار بگیرند و حدنصاب علمی لازم را داشته باشید، در همان رشته پذیرفته می شوید و برای مصاحبه رشته متمرکز دارای شرایط خاص دعوت نمی شوید.

 

 

 

منبع: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

دبیری و هنرآموزی یکی از عناوین شغلی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد که داوطلبان زیادی اقدام به شرکت در این عنوان شغلی برای استخدام شدن در وزارت آموزش و پرورش می کنند. هر ساله با آغاز زمان نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند نسبت به شرکت در این آزمون اقدام می کنند. با توجه به رقابت بسیاری که در آزمون استخدامی دبیری وجود دارد، متقاضیان می بایست که با آگاهی و مشورت گرفتن افرادی متخصص و با تجربه در این زمینه پیش بروند تا در طی مسیر با موانع و مشکلاتی مواجه نشوند. پیشنهاد ما دریافت راهنمایی و مشاوره آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش از مشاوران تحصیلی با تجربه می باشد.

تیم محصل با همکاری مشاوران عالی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی، مشاوره و پشتیبانی آزمون شما را بر عهده می گیرد.

مشاوره آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

مشورت گرفتن در امور می تواند بسیار کارساز واقع شود و فرد را به اهداف و مقصد نهایی نزدیک تر کند. به همین دلیل بهتر است که برای انجام کارها و امور تحصیلی به فردی متخصص و با تجربه مراجعه شود و شما را از چالش های پیش رو آگاه سازد. قبولی در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی نیز از همین موضوع پیروی می کند. در آزمون هایی که وزارت آموزش و پرورش هر ساله برگزار می کند، داوطلبان بسیاری شرکت می کنند و علاقه بسیاری به اتشغال در حرفه معلمی دارند.

با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین افراد در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش وجود دارد و این که منابع درسی سنگینی برای این آزمون در نظر گرفته می شود، بهترین راه حل برای قبولی و موفقیت در این آزمون دریافت راهنمایی از مشاور تحصیلی کارآزموده و با تجربه می باشد. مشاور می تواند با تجربه و مهارت خود شما را به بهترین شکل راهنمایی کند و باعث شود که هنگام مواجه شدن با موانع و چالش های پیش رو به خوبی با آن ها مقابله کنید. به همین دلیل مشاوره آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش می تواند در نتیجه قبولی و موفقیت افراد بسیار موثر واقع شود.

 

 

 

منبع: مشاوره تحصیلی تلفنی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

استخدام بانک چگونه است؟ شاید شما نیز برای یک بار به فکر استخدام بانک ها افتاده باشید. معمولا بانک هایی متقاضی جذب نیرو اقدام به برگزاری آزمون ورودی استخدامی می کنند. آزمون استخدامی بانک ها ممکن است به واسطه آزمون استخدام و جذب نیرو دستگاه اجرایی باشد و یا توسط بانک به صورت آزمون ورودی اختصاصی برگزار گردد. بانک دی نیز جزو بانک هایی هست که اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند و در این مقاله به زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی خواهیم پرداخت.

به طور معمول تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها یک بار تمدید می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی 1403

آزمون استخدامی با هدف جذب نیروی انسانی کارآمد در ارگان های مختلف برگزار می شود. در سال های قبل آزمون استخدامی بانک ها به همراه آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی و آزمون استخدام معلم آموزش و پرورش برگزار می شد اما چند سالی است که بانک ها برای جذب کردن نیروی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون اختصاصی می کنند.

بانک دی در سال های قبل اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی متعدد نموده است اما چند سالی است که اطلاعیه استخدامی جدید منتشر نکرده است و آخرین استخدام این بانک مربوط به آبان ماه سال 1393 بوده است. با این وجود در سال قبل، این بانک با اطلاعیه مبنی بر دعوت به همکاری در مرداد ماه 1402، اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود در چند سمت سغلی کرد.

 در سال جاری بانک دی، اطلاعیه ای برای استخدام چند سمت شغلی در روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 منتشر کرده است. داوطلبان باید رزومه خود و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را به آدرس پست الکترونیک ims@bank-day.ir ارسال کرده و در صورت پذیرش، منتظر اخبار دعوت به مصاحبه باشند.

 

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

افرادی که علاقمند به ثبت نام در آزمون استخدامی بانک دی هستند، باید به سایت بانک دی مراجعه کنند و از طریق این سایت اقدام به ثبت نام کنند و مدارک و اطلاعات لازم را ارسال کنند و کد رهگیری خود را دریافت کنند. متقاضیانی که قصد پیگیری مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی بانک دی را دارند، باید به سایت این بانک به آدرس day24.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به استخدام را در این سایت ببینند.

پس از ثبت نام و شرکت در آزمون، افراد متقاضی می توانند به سایت این بانک مراجعه کنند و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی در سامانه این بانک، نتیجه بررسی مدارک خود را ببینند. مرحله بعد از ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی و شرکت در آزمون، مرحله مصاحبه است.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک دی سال جاری مشخص نیست و پیش بینی می شود که افراد در زمان کوتاهی پس از ارسال مدارک خود می توانند، نتایج بررسی آن را از طریق سایت بانک دی ببینند. افراد متقاضی می توانند بعد از این مرحله در مرحله مصاحبه شرکت کنند و سپس نتایج نهایی استخدام، از طریق سایت بانک دی به اطلاع آن ها می رسد.

 

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک دی

  • مشاوران برتر