مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

تمدید مهلت زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

مسیر انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سراسری جدا می باشد. در نتیجه زمان انتخاب رشته ها نیز متفاوت از یکدیگر می باشد. هر ساله سازمان مربوطه، زمانی را برای انتخاب رشته قرار داده است اما در این بین بنابر هر دلایلی ممکن است افرادی موفق به ثبت نام در زمان مقرر نشوند و موجب مشکلاتی برای آن ها شود. برای حل این موضوع، زمانی را با عنوان، تمدید مجدد تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار داده اند تا افراد جامانده از ثبت نام، بتوانند بدون نگرانی، به ثبت کدهای خود در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد بپردازند. امسال بازه زمانی مشخصی برای تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، از سوی این دانشگاه درنظرگرفته نشده است و به محض اعلام، در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

 

 

منبع: زمان انتخاب رشته کنکور آزاد

  • ۰۳/۰۵/۳۰
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی