مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۳۱ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استخدام از طریق آزمون استخدامی، یکی از روش های پر کاربرد ارگان ها و سازمان مختلف از جمله بانک ها، آموزش و پرورش، دستگاه های اجرایی،وزارت بهداشت و...) برای جذب نیروی متخصص مورد نیاز خود می باشد. بسیاری از افراد، با نحوه و مراحل شرکت در آزمون های استخدامی آشنا نیستند. از این رو نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند تا بتوانند خود را برای قبولی و استخدام در ارگان های دولتی آماده کنند. با توجه به این نکته، ما مقاله حاضر را به مشاوره آزمون استخدامی اختصاص داده ایم، امیدواریم که تا پایان ما را همراهی کنید.

بهترین مشاوران استخدامی در موسسه مشاوره تحصیلی محصل، آماده راهنمایی شما عزیزان می باشند.

مشاوره آزمون استخدامی 1403

تمامی افراد برای ورود به هر حوزه و داشتن هدفی، بایستی از مشاور و متخصص آن حوزه راهنمایی دریافت کنند تا در طی مسیر با چالش و موانعی مواجه نشوند. آزمون استخدامی نیز از این امر مستثنی نیست و هر فردی برای شرکت در این مرحله و قبولی باید از مشاور و پشتیبان کمک دریافت کند تا بتواند بهترین نتیجه را کسب نماید. همانطور که می دانید، آزمون های استخذامی هر ساله برای جذب نیرو در ارگان های دولتی برگزار می گردد و متقاضیان بسیاری در این آزمون ها شرکت می کنند.

نکته قابل توجه این است که باید با آگاهی در این مسیر قدم برداشت و به نتیجه دلخواهی دست یافت. موسسه مشاوره تحصیلی محصل با همکاری مشاوران با تجربه و کارآزموده می تواند برنامه ریزی و مشاوره تمام آزمون های استخدامی را از جمله برنامه ریزی و پشتیبان تحصیلی آزمون استخدامی بانک، دستگاه های اجرایی، آموزش و پرورش و... را بر عهده بگیرد. مشورت کردن با افرادی که با تمامی موانع و مراحل این مسبر آشنا هستند، بسیار در قبولی شما تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

 

منبع: مشاوره آزمون استخدامی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، متقاضیان آزمون استخدامی بایستی هنگام ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دقت بالایی عمل کرده و تمام اطلاعات و مدارک خود را به دزستی در سامانه بارگذاری نمایند. در صورتی که هر گونه اشتباه و خطایی مربوط به مشخصات فرد در سامانه ثبت نام ثبت شود، مسئولیت آن به عهده داوطلب خواهد بود و از سایر مراحل شرکت وی در آزمون، ممانعت به عمل خواهد آمد. با توجه به نکات ذکر شده، متقاضیان آزمون استخدامی آموزگاری یا دبیری باید در صورت وجود هر گونه اشتباه در کارت شرکت در جلسه استخدامی آموزش و پرورش، سریعا نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند. داوطلبان می توانند به دو روش، اطلاعات خود را ویرایش نمایند که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

  1. متقاضیان می توانند هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی و در قسمت ویرایش اطلاعات به این امر مبادرت ورزند.
  2. در روش دوم می توان با مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاعاتی همچون (جنسیت، کد رشته امتحانی، نام و نام خانوادگی و...) را ویرایش نمود.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403

با توجه به این موضوع که آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای عناوین شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی و مربی پرورشی به صورت جداگانه برگزار می شود، داوطلبان می بایست در موعد مقرر نسبت به دریافت کارت وروذ به جلسه مخصوص آزمون خود اقدام نمایند. در صورتی که شاهد هر گونه اشتباه مربوط به اطلاعات خود باشید بایستی نسبت به ویرایش اطلاعات و مشخصات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید یا به ادرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزگاری مراجعه کنید.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی دبیری نیز به صورت مجزا از آموزگاری برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در موعد مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی اقدام نمایند. با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، در صورت وجود هر گونه اشتباه در کارت ورود به آزمون باید نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنید. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش، متقاضیان می توانند در اردیبهشت ماه 1403 تا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. همچنین با انتشار کارت، آدرس باجه های رفع نقص نیز اعلام می شود.

 

 

 

منبع: آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

علوم ورزشی در مقطع دکتری دارای گرایش های متنوعی می باشد که شامل (مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و...) می شود. این رشته بازار کار مناسبی را برای علاقمندان به خود فراهم کرده است. فارغ التحصیلان در رشته علوم ورزشی می توانند در حوزه ها و سازمان های مختلفی از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش، مراکز ورزشی، فدراسیون های ورزشی و... فعالیت کنند. به طور کلی علاقمندان با ورود به این رشه، با توجه به افزایش مهارت خود می توانند در مشاغل بسیاری فعالیت کنند و به درآمدهای بالا دست یابند. 

آزمون دکتری در سال طی دو مرحله (آزمون کتبی) و (مصاحبه علمی و عملی ) برگزار می گردد. داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام کنکور دکترا باشند، می توانند در این آزمون شرکت نمایند. همچنین برای رسیدن به موفقیت در این مسیر چالش برانگیز نیازمند به یک مشاور با تجربه و کارآزموده می باشید که شما را تا رسیدن به اهدافتان حمایت و پشتیبانی کند. تیم مشاوران برتر برنامه ریزی درسی همه رشته ها و برنامه ریزی کنکور دکتری علوم ورزشی را با مشاوران مجرب و باتجربه به انجام می رساند. همچنین می توانید برای افزایش آگاهی خود در این زمینه، از طریق رزرو مشاوره تلفنی از مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور دکتری علوم ورزشی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدام آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش 1403

برای انجام هر مرحله از ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش داوطلبان باید در زمان اعلام شده اقدام به انجام این کار گیرند، از این رو دقت به مهلت های ثبت نام و... در این امر حائز اهمیت می باشد. داوطلبان برای پرداخت هزینه آزمون بایستی در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش اقدام به پرداخت الکترونیکی هزینه نام نویسی و سپس اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام نمایند. داوطلبان بایستی مبلغ اعلام شده برای پرداخت هزینه ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت نمایند. لینک نام نویسی در زمان اعلام سازمان سنجش فعال می شود و داوطلبان در این زمان باید فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. در این زمان امکان پرداخت هزینه نام نویسی وجود خواهد داشت.

 

 

 

منبع: هزینه ثبت نام آزمون آموزگار ابتدایی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

انجام فرایند ثبت نام در آزمون استخدام آموزگاز ابتدائی به شکل اینترنتی می باشد و داوطلبان در مهلت نام نویسی آزمون استخدامی آموزگاری بایستی برای ثبت نام و پرداخت هزینه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و بر اساس مراحل نوشته شده در دفترچه ثبت نام، اقدام به تکمیل فرم نام نویسی کنند. چنانچه در مراحل ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاعات داوطلب اشتباه درج شده باشد متقاضی موظف به تصحیح این اشتباه می باشد تا امکان شرکت در آزمون آموزگار ابتدائی را داشته باشد. برای این منظور داوطلب موظف به مراجعه به سایت سازمان سنجش می باشند تا در فرصت های تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش خطاهای درج گشته در اطلاعات را تصحیح نمایند.

 

 

 

منبع: سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

هر ساله بسیاری از داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باشند، اقدام به شرکت در این آزمون می کنند. متقاضیان با آماده کردن مدارک خود به سایت سنجش مراجعه می کنند و فرآیند ثبت نام کنکور ارشد را به اتمام می رسانند. به طور معمول در برخی مواقع شاهد اشتباهات و نواقصی در اطلاعات خود هستیم. از این داوطلبان بایستی نسبت به ویرایش اینترنتی اطلاعات خود اقدام نمایند یا به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد مراجعه کنند.

داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در مقطع ارشد و شرکت در آزمون آن می باشند، باید ابتدا با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند سپس به این امر مبادرت ورزند. همزمان با آغاز تاریخ ثبت نام آزمون ارشد، بسیاری از افراد به سایت ثبت نام کنکور ارشد مراجعه می کنند و فرآیند نام نویسی خود را به انجام می زسانند.

باید به این نکته توجه داشت که در هنگام وارد کردن اطلاعات خود در سایت سنجش، بایستی با دقت بالایی عمل کرده و دچار هیچ گونه اشتباهی نشد. در برخی مواقع وجود اشکالات یا نواقصی در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد و دیگر آزمون ها امری طبیعی است. از این رو اصلا جای نگرانی نیست! داوطلبان می توانند در مهلت هایی که سازمان سنجش تعیین می کتد و هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، اقدام به اصلاح اینترنتی اطلاعات خود کنند. در صورتی که در موعد مقرر موفق به این کار نشدند، می توانند به آدرس باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

 

 

 

منبع: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

کنکور دکترای تخصصی یکی از پر چالش ترین و سخت ترین آزمون های علمی کشور محسوب می شود. هر ساله با آغاز ثبت نام آزمون دکترا، داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام کنکور دکتری باشند، نسبت به شرکت در این آزمون اقدام می کنند. متقاضان آزمون دکترای تخصصی با مراجعه به سایت سنجش اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام می کنند. در برخی مواقع امکان وجود داشتن اشتباه در اطلاعات و مشخصات فرد وجود دارد که یا به صورت عمدی یا سهوی اتفاق افتاده است. در این مواقع داوطلب بایستی اقدام به ویرایش اینترنتی اطلاعات ثبت نام خود کند و یا به آدرس باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری مراجعه نماید.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکترا را دارند با آماده کردن مدارک ثبت نام کنکور دکتری به سایت سنجش مراجعه می کنند و فرایند نام نویسی خود را به اتمام می رسانند. داوطلبان باید در بارگذای مدارک و وارد کردن اطلاعات خود در فرم اینترنتی ثبت نام با دقت بالایی عمل کرده و دچار هیچ گونه اشتباهی نشوند. در صورتی که اشکالاتی در مشخصات فرد وجود داشت، می توان به دو صورت نسبت به اصلاح آن اقدام کرد:

  •  روش اول: متقاضیان آزمون دکتری می توانند در مهلت هایی که سازمان سنجش تعیین نموده است یا هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری، برخی از اطلاعات خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری ویرایش نمایند.
  • روش دوم: در برخی مواقع داوطلبان نمی توانند در مهلت های تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام الکترونیکی کنکور دکتری اقدام کنند یا امکان ویرایش اینترنتی برای مشخصاتی که قصد اصلاح آن ها را دارتد، وجود ندارد. در این صورت متقاضیان بایستی به آدرس باجه های رفع نقص کنکور دکتری مراجعه نمایند و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

 

 

منبع: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی کنکور دکتری علوم جغرافیایی 1403

جغرافیا یا ژئوگرافی شاخه ای علم می باشد که ویژگی  های پدیده های زمین و ساکنان آن را مورد مطالعه قرار می دهد. علوم جغرافیایی شاخه ای از علوم انسانی است که داوطلبان پس از ورود به این رشته می توانند سطح تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه دهند. علم جغرافیا ارتباط گسترذه ای با علوم دیگر همچون علوم اجتماعی و علوم طبیعی دارد. جغرافیا مطالعه زندگی در سطح زمین است. متخصصان این رشته بر چگونگی تاثیرات محیط بر فعالیت های انسانی و رفاه مردم و چگونگی تاثیرات مردم بر محیط به مطالعه و تحقیق می پردازند. 

در علم جغرافیا انسان و محیط دو موضوع مهم می باشند که جغرافیا را به دو شاخه اصلی جغرافیای انسانی و جغرافیای طبیعی تقسیم کرده است. علوم جغرافیایی تبدیل به یک رشته مهم و کاربردی در جوامع مختلف و نظام آموزشی شده است. داوطلبان برای ورود و موفقیت در این رشته باید به محیط زیست و رابطه انسان با محیط علاقمند باشند. همچنین داوطلبان باید در دروسی مانند ریاضیات، فیزیک و آمار پایه قوی نیز داشته باشند تا در تهیه مدل و نمایش آن ها از این مباحث بهره ببرند. جغرافی دانان برای مطالعات و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، از روش های کمی و کیفی و ابزار هایی همچون نقشه کشی و سنجش از راه دور بهره می برند.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی دکترای تخصصی علوم جغرافیایی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی کنکور دکتری الهیات و معارف اسلامی 1403

الهیات یا خداشناسی مباحث کلامی و معرفتی درباره خدا است. متخصصان در حوزه الهیات همواره به دنبال دفاع از موضوعات دینی با استفاده از استدلال ها و تحلیل های فلسفی، کلامی و تاریخی هستند. الهیات به طورکی به معنای خداشناسی و توصیف و شناخت خدا در یک دین می باشد. معرفت نیز به معنای شناخت است. یعنی اینکه لازمه خداشناسی، خودشناسی می باشد و یکی  از راه های رسیدن به هدف خلقت یعنی تقرب الهی است. رشته الهیات و معارف اسلامی شاخه ای از گروه علوم انسانی می باشد که به بررسی و مطالعه موضوعات گفته شده می پردازد.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی ازمون دکتری رشته الهیات و معارف اسلامی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

معرفی رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

شرکت در هر آزمون مهم و بزرگی دارای مجموعه ای از شرایط مهم می باشد که یکی از مهمترین آن ها داشتن مدرک تجصیلی خواسته شده و متجانس با رشته امتحانی می باشد. آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. داوطلبان شرکت در آزمون استخدام آموزگار ابتدایی می بایست شرایط ثبت نام در آزمون استخدام آموزگار ابتدائی  را از دفترچه  راهنمای نام نویسی که در زمان ثبت نام استخدامی آموزگار ابتدایی منتشر می شود، به دقت مطالعه کنند. چنانچه رشته تحصیلی داوطلبان در بین رشته های آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش باشد، امکان ثبت نام را خواهند داشت.

 

 

 

منبع: رشته های آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر