مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

هر ساله بسیاری از داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باشند، اقدام به شرکت در این آزمون می کنند. متقاضیان با آماده کردن مدارک خود به سایت سنجش مراجعه می کنند و فرآیند ثبت نام کنکور ارشد را به اتمام می رسانند. به طور معمول در برخی مواقع شاهد اشتباهات و نواقصی در اطلاعات خود هستیم. از این داوطلبان بایستی نسبت به ویرایش اینترنتی اطلاعات خود اقدام نمایند یا به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد مراجعه کنند.

داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در مقطع ارشد و شرکت در آزمون آن می باشند، باید ابتدا با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند سپس به این امر مبادرت ورزند. همزمان با آغاز تاریخ ثبت نام آزمون ارشد، بسیاری از افراد به سایت ثبت نام کنکور ارشد مراجعه می کنند و فرآیند نام نویسی خود را به انجام می زسانند.

باید به این نکته توجه داشت که در هنگام وارد کردن اطلاعات خود در سایت سنجش، بایستی با دقت بالایی عمل کرده و دچار هیچ گونه اشتباهی نشد. در برخی مواقع وجود اشکالات یا نواقصی در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد و دیگر آزمون ها امری طبیعی است. از این رو اصلا جای نگرانی نیست! داوطلبان می توانند در مهلت هایی که سازمان سنجش تعیین می کتد و هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، اقدام به اصلاح اینترنتی اطلاعات خود کنند. در صورتی که در موعد مقرر موفق به این کار نشدند، می توانند به آدرس باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

 

 

 

منبع: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 

  • ۰۳/۰۴/۲۷
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی