مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۳۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه قبولی کنکور کارشناسی ارشد انسانی 1403

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید بدانند که در مسیر خود با رقبای سرسختی روبه رو هستند. در مورد شرکت کنندگان کنکور ارشد باید گفت که بخش قابل توجهی از آن ها، داوطلبانی صفر کیلومتر و بدون هیچ آمادگی آکادمیکی نسبت به رشته امتحانی خود هستند. آمادگی تحصیلی نزدیک به صفر این متقاضیان، به دلیل عدم وجود شرط تجانس رشته ها در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم می باشد. عدم وجود این شرط به این معنی است که، حتی داوطلبانی با رشته های متفاوت در مقطع کارشناسی مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور ارشد هستند. در این شرایط می بینیم که تعداد زیادی رقیب تازه نفس، باانگیزه و مصمم در مسیر قبولی آزمون ارشد قرار دارند که حتی با پیش زمینه ای اندک از رشته مورد تقاضا، برای قبولی می جنگند. هر ساله تعداد بالای قبولی ها و رتبه برترها از بین داوطلب های تغییررشته ای، نشان از جدیت آن ها و دشواری این مسیر برای دیگر متقاضیان دارد.

 

 

 

منبع: نحوه قبولی کارشناسی ارشد انسانی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

  1. مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.
  2. ارائه گواهی انجام خدمات قانونی (طرح موظف اجباری) و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان تا آخرین روز اولین بازه زمانی اخذ مدارک قبل از انجام مصاحبه استخدامی الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
  3. مدارک تحصیلی متقاضیان صرفا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه ثبت نام، قابل پذیرش خواهد بود و مطابقت رشته و گرایش با دفترچه ثبت نام الزامی است. 
  4. ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد.
  5. ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، اتمام خدمت دوره ضرورت و یا معافیت دائم داوطلبان؛ دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام می باشد و ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.
  6. داشتن حداقل بیست (20) سال تمام و حداکثر سی و پنج سال (35) سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای (متولدین 1367/11/26 به بعد) و حداکثر چهل (40) سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکترای تخصصی پزشکی (متولدین 1362/11/26 به بعد) ضروری است.

 

 

 

منبع: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

مشاوره استخدامی ها با بهترین مشاورهای استخدامی 1403

آزمون های استخدامی در سال های گذشته به آزمون های پرمخاطب مبدل گردیده است و هرساله آزمون های متعددی برای جذب و استخدام افراد کارآمد توسط سازمان های دولتی و غیردولتی برگزار می شود. شرایط و نحوه استخدام در هر یک از سازمان ها متفاوت از سایرین می باشد و به همین دلیل همراهی با مشاوران باسابقه می تواند منجر به قبولی و استخدام راحت تر شود. البته گفتنی است که در عصر کنونی، نیاز به حضور در مراکز مشاوره کمرنگ تر شده و معمولا مشاوره شغلی به صورت تلفنی و آنلاین جزو ترجیحات تمام داوطلبان می باشد. موسسه مشاوران برتر نیز مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین و حتی مشاوره و هدایت تحصیلی آنلاین را در دستور کار خود قرار داده است تا مخاطبان بتوانند با خیالی آسوده و با همراهی کارشناسان زبده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی استخدامی ها با مشاوران خبره ازمون های استخدامی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

پس از شروع ثبت نام کنکور، داوطلبان می بایست با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون سراسری و اطلاعات مود نیاز خود به سایت سنحش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. این تکته را در نظر بگیرید که در هنگام وارد کردن اطلاعات بایستی دقت بالایی داشته باشید زیرا که هر گونه اختلال در ثبت اطلاعات، بر عهده داوطلب می باشد. گاهی اوقات متقاضیان در زمان ثبت نام یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه با نواقصی روبرو می شوند که سازمان سنجش فرصتی را در نظر می گیرد که این گونه افراد بتوانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

معمولا سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سه بازه زمانی را در نظر می گیرد که در موارد زیر به آن ها اشاره شده است:

داوطلبانی که دارای هر گونه مشکلی در وارد کردن اطلاعات خود به سایت سنجش می باشند می بایست در بازه هایی که ذکر شد، مشخصات ثبت نام خود را ویرایش نمایند. توجه داشته باشید که هر گونه مغایرت در وارد کردن اطلاعات ثبت نام از شرکت کردن شما در جلسه آزمون ممانعت خواهد شد. پس بایستی با دقت لازم تمام اطلاعات و مشخصات خود را وارد سایت کنید و در زمان های ذکر شده نسبت به ویرایش اطلاعات اشتباه اقدامات لازم را به عمل آورید.

 

 

 

 

منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند. همچنین لازم است که در وارد کردن اطلاعات خود به سایت ثبت نام با دقت و آگاهی بالا عمل کنند. هر گونه اشتباه در خصوص وارد کردن اطلاعات و مشخصات بر عهده داوطلب است و باعث ممانعت فرد از حضور در جلسه آزمون خواهد شد.

از این رو متقاضیان لازم است که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دقت بالا اطلاعات خود را چک کنند و در صورت مغایرت داشتن سریعا اقدام به ویرایش نمایند. زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری توسط سازمان سنجش اعلام می شود و افراد می توانند در موعد مقرر در جلسه آزمون حاضر شوند. در ادامه مقاله به زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری پرداخته ایم. در صورت انتشار هرگونه خبر مربوط به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی آموزگاری به صورت مجزا از دبیری و هنرآموزی برگزار می گردد. بسیاری از افراد به دلیل ظرفیت بالای این سمت شغلی، اقدام به نام نویسی در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می کنند. داوطلبان بایستی با آماده کردن مدارک نام نویسی الکترونیکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سایت سنجش مراجعه کنند و با دقت کامل اطلاعات خود را وارد سایت ثبت نام نمایند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، 18 اسفند ماه 1402 اعلام شده است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

یکی از سمت های شغلی که بسیاری از داوطلبان علاقمتد به اشتغال در آن هستند، دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش می باشد. آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی نیز به صورت مجزا از آموزگاری برگزار می گردد و داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام از زمان برگزاری، منابع درسی و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع می یابند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش، داوطلبان بایستی خود را برای 28 اردیبهشت ماه 1403 آماده کنند و در جلسه آزمون حضور یابند.

 

 

 

 

 

منبع: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

مشاوره چگونگی قبولی کنکور دکتری 1403

شما کاربران سامانه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانید باتوجه به نیاز خود، ثبت نام هر یک از خدمات ما را به انجام برسانید. برای دریافت مشاوره تلفنی، کافی است بر روی دکمه (رزرو مشاوره) بفشارید و برای دریافت برنامه ریزی درسی کنکور دکتری نیز می توانید بر روی دکمه (رزرو برنامه ریزی درسی) بفشارید تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. با عضویت در صفحات اجتماعی ما شامل (تلگرام، صفحه اینستاگرام و کانال تحصیلی ایتا) نیز می توانید جدیدترین خبرهای تحصیلی مقطع دکتری را دریافت کنید.

 

 

 

منبع: نحوه قبولی دکتری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

آسان ترین روش قبولی آزمون های استخدامی 1403

راحت ترین راه قبول شدن در آزمون استخدامی چیست؟ این سوال به یکی از رایج ترین سوالاتی تبدیل شده است که به صورت روزانه از کارشناسان مشاوران برتر پرسیده می شود. نظر شما چیست؟ چطور می توان در بین تعداد بسیار زیاد داوطلبان شرکت کننده، نتیجه قبولی در آزمون استخدامی کسب نمود؟ همانطور که می دانید آزمون های استخدامی در سال های گذشته بسیار پررقابت برگزار می شوند. این بدان معناست که تمام داوطلبان برای موفقیت در آزمون استخدامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. اما قبولی از آن کسانی است که هوشمندانه و با منابع و برنامه ریزی صحیح مطالعه داشته باشند!

فرض کنید داوطلب 1، در طی 3 ماه گذشته با بهترین منابع موجود در بازار و با اصول صحیح مطالعه، تلاش خود را برای کسب قبولی در آزمون آغاز نموده است و و داوطلب 2، طی 1 ماه و با جزوات مختصر در حال مطالعه می باشد. به نظر شما شانس کدام یک از شرکت کننده ها برای موفقیت در آزمون بالاتر است؟ واضح است که برنامه ریزی صحیح، منابع مناسب، شناخت اصول صحیح مطالعه می تواند منجر به قبولی داوطلبان آزمون های استخدامی شود.

 

 

 

منبع: نحوه قبولی ازمون های استخدامی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

سازمان تامین اجتماعی نیز همانند برخی دیگر از سازمان ها در سالیان متمادی اقدام به جذب و استخدام نیروهای مورد نیاز خود از طریق آزمون استخدامی می کند. این سازمان با انتشار دفترچه راهنما، تمام شرایط و مقررات مورد نیاز شرکت در آزمون استخدامی را به داوطلبان اطلاع می دهد و تمام علاقمندان به ثبت نام و شرکت در این آزمون بایستی در ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و از داشتن شرایط آزمون استخدامی تامین اجتماعی مطمئن شوند. 

پس از کسب آگاهی از شرایط ثبت نام بایستی به سامانه ثبت نام ازمون تامین اجتماعی مراجعه داشته باشید و مراحل ثبت نام اینترنتی را طی کنید. توجه داشته باشید که در سال جاری، سایت ثبت نام ازمون استخدامی تامین اجتماعی، سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوده است. برای ورود به سامانه می توانید از لینک مندرج در ابتدای مقاله استفاده کنید و یا با آدرس اینترنتی hrtc.ir، وارد این درگاه اینترنتی شوید.

 

 

 

منبع: سایت ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

داوطلبانی که قصد ورود به مقطع دکترای تخصصی را دارند، ابتدا می بایست ثبت نام کنکور دکتری را انجام دهند و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که توسط سازمان سنجش منتشر می گردد، اقدامات لازم را به عمل آورند. آزمون دکتری هر ساله یک بار توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و افراد زیادی برای قبولی در این آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند. داوطلبان با آگاهی از تاریخ ثبت نام کنکور دکترا خود را برای قبولی در بین رقبا آماده می کنند. تکمل فرآیند نام نویسی در این آزمون همانند آزمون های دیگری که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری می باشد. در مقاله حاضر، هزینه ثبت نام کنکور دکتری را برای شما عزیزان درج کرده ایم.

پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دکتری در سایت سنجش و آموزش کشور امکان پذیر است.

هزینه ثبت نام کنکور دکتری 1403

افرادی که دارای شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور دکتری باشند می توانند در موعدی که سازمان سنجش تعیین می کند، نسبت به این امر مبادرزت ورزند. ورود به مقطع دکتری به دو روش (با آزمون و بدون آزمون) امکان پذیر می باشد و داوطلبان می توانند در مهلت ثبت نام هر کدام با آماده کردن مدارک لازم، فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. اولین قدم برای ثبت نام کنکور دکترای تخصصی در سایت سنجش، پرداخت هزینه نام نویسی می باشد که داوطلب برای ادامه این و شرکت در آزمون بایستی کارت اعتباری خریداری کند.

افرادی که علاقمند به شرکت در آزمون دکترای تخصصی هستند می بایست پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام توسط سازمان سنجش از هزینه ثبت نام در این آزمون و خرید کارت اعتباری اطلاع کامل یابند. داوطلبان می بایست برای شرکت در کنکور دکترا و قبولی در هر یک از دانشگاه های سراسری یا آزاد، یک کارت اعتباری خریداری کنند. ازمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و نیاز به پرداخت هزینه جدا برای هر کدام از آن ها نمی باشد. در مقاله ذیل، به هزینه ثبت نام کنکور دکتری در سال جاری پرداخته ایم.

 

 

 

 

منبع: هزینه نام نویسی کنکور دکتری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید نام نویسی الکترونیکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در عنوان های دبیری و هنرآموزی، آموزگاری و مربی پرورشی به صورت مجزا صورت می پذیرد. علاقمندان به هر یک از عنوان های ذکر شده می بایست با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و آگاهی از تمامی مراحل شرکت در آزمون با مراجعه به سایت مورد نظر نام نویسی خود را به انجام برسانند. به طور معمول با آغاز زمان نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، دفترچه راهنمای آن برای سمت های شغلی متفاوت از طریق سایت سنجش و سایت جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد که متقاضیان می توانند با مطالعه آن از مراحل کامل انجام فرآیند ثبت نام در سایت های مذکور اطلاع یابند.

ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و آموزگاری در سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. متقاضیان برای نام نویسی در آزمون استخدامی مربی پرورشی و مربی امور آموزش معلولین باید به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که در هنگام انجام فرآیند ثبت نام در سایت و بارگذاری مدارک و مشخصات خود بایستی با دقت بالایی عمل کرده، زیرا در صورت وجود هر گونه اشتباه در ثبت اطلاعات، عواقب آن بر عهده فرد متقاضی خواهد بود.

 

 

 

 

منبع: سایت نام نویسی اینترنتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • مشاوران برتر