مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند. همچنین لازم است که در وارد کردن اطلاعات خود به سایت ثبت نام با دقت و آگاهی بالا عمل کنند. هر گونه اشتباه در خصوص وارد کردن اطلاعات و مشخصات بر عهده داوطلب است و باعث ممانعت فرد از حضور در جلسه آزمون خواهد شد.

از این رو متقاضیان لازم است که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دقت بالا اطلاعات خود را چک کنند و در صورت مغایرت داشتن سریعا اقدام به ویرایش نمایند. زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری توسط سازمان سنجش اعلام می شود و افراد می توانند در موعد مقرر در جلسه آزمون حاضر شوند. در ادامه مقاله به زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری پرداخته ایم. در صورت انتشار هرگونه خبر مربوط به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی آموزگاری به صورت مجزا از دبیری و هنرآموزی برگزار می گردد. بسیاری از افراد به دلیل ظرفیت بالای این سمت شغلی، اقدام به نام نویسی در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می کنند. داوطلبان بایستی با آماده کردن مدارک نام نویسی الکترونیکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سایت سنجش مراجعه کنند و با دقت کامل اطلاعات خود را وارد سایت ثبت نام نمایند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، 18 اسفند ماه 1402 اعلام شده است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

یکی از سمت های شغلی که بسیاری از داوطلبان علاقمتد به اشتغال در آن هستند، دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش می باشد. آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی نیز به صورت مجزا از آموزگاری برگزار می گردد و داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام از زمان برگزاری، منابع درسی و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع می یابند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش، داوطلبان بایستی خود را برای 28 اردیبهشت ماه 1403 آماده کنند و در جلسه آزمون حضور یابند.

 

 

 

 

 

منبع: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • ۰۳/۰۳/۳۰
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی