یکی از اقدامات مهمی که تمامی شرکت کنندگان آزمون استخدامی آتش نشانی باید قبل از ورود به مکان برگزاری آزمون انجام دهند، دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. این کارت حاوی اطلاعاتی همچون مشخصات فردی داوطلب، مکان و زمان برگزاری آزمون، لیست وسایل مجاز برای بردن در جلسه و... می باشد. تمامی افرادی که در زمان ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی نسبت به اسم نویسی در سایت جهاد دانشگاهی اقدام کردند، لازم است مجدد جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت مذکور مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است که باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی، تمامی اطلاعات مندرج در آن را با دقت بررسی کرده و در صورتی که هر کدام از مشخصات شما نیاز به ویرایش داشت، اقدامات لازم را به عمل آورید. جهت ویرایش اطلاعات می توانید به دو صورت عمل کنید. روش اول این که به صورت اینترنتی وارد صفحه کاربری خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی شوید و مشخصات را اصلاح کنید. در روش دوم می توانید به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه مراجعه کرده و به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک، اطلاعات خود را ویرایش نمایید.
چه زمانی می توانم به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی مراجعه نمایم؟
همانطور که می دانید تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدامی آتش نشانی توسط سایت جهاد دانشگاهی اعلام می شود. از جمله این اخبار می توانیم به زمان ثبت نام، تمدید مهلت ثبت نام استخدامی آتش نشانی، تاریخ برگزاری، تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه و زمان مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص اشاره کنیم. در مقاله فوق به این نکته اشاره کردیم که تمامی متقاضیان باید قبل از شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه خود را پرینت بگیرند. این کارت 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری استخدامی آتش نشانی منتشر می گردد.
منبع: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه استخدامی آتش نشانی
- ۰۳/۱۱/۱۴