زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک آینده برای بسیاری از متقاضیان علاقمند به اشتغال در این بانک اهمیت دارد. قبل از این که به موضوع زمان ثبت نام آزمون بانک آینده بپردازیم، لازم است تا مختصرا به چگونگی برگزاری آزمون استخدامی این بانک اشاره کنیم. همانطور که می دانید، استخدام در بانک ها معمولا به دو شکل انجام می شود. بسیاری از بانک ها بعد از ارزیابی افراد از طریق آزمون کتبی و مصاحبه، نیروی مورد نیاز خود را انتخاب می کنند.
اما برخی از بانک ها و موسسات مالی نیز صرفا از طریق بررسی رزومه تحصیلی و کاری داوطلب طی مصاحبه، به جذب نیرو می پردازند. بانک آینده در تاریخ 20 آذر ماه 1402 با انتشار یک اطلاعیه مبنی بر دعوت به همکاری از علاقمندان به اشتغال در بانک، نیروی مورد نیاز خود را در دو سمت شغلی مدیر شعبه (رئیس شعبه در شهر تهران و همچنین مراکز استان ها همانند شهرهای اردبیل، آبادان، شیراز، اهواز، اصفهان، کرج، مشهد، تاکستان، بوئین زهرا، شهرکرد، یزد، قم، کاشان و رشت) و کارشناس حقوق تامین می نماید. متقاضیان دارای شرایط ثبت نام می توانند از طریق سایت بانک آینده، با وارد کردن اطلاعات فردی، اقدام به تکمیل فرم استخدام نمایند و پس از بررسی مدارک، از واجدین شرایط جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت به عمل آورده می شود.
نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک آینده 1403
متقاضیان ثبت نام استخدام بانک آینده می توانند، به سامانه رسمی این بانک به نشانی ba24.ir مراجعه نموده و به تکمیل فرم استخدام و پرداخت هزینه مربوطه بپردازند. متصدیان استخدام نیرو در بانک، پس از بررسی رزومه و تایید اطلاعات وارد شده، از شما برای انجام مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آورند. به این نکته توجه داشته باشید که شما می بایست تمامی شرایط خواسته شده از سوی بانک را داشته باشید. زیرا چنانچه معیارهای خواسته شده از سوی بانک را برآورده ننمایید، ادامه روند استخدام برایتان ممکن نخواهد بود.
- ۰۳/۰۸/۱۴