مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

همزمان با آغاز زمان نام نویسی الکترونیکی کنکور دکتری، داوطلبان بسیاری در صورت داشتن شرایط لازم و با آماده کردن مدارک و مشخصات ثبت نام کنکور دکتری اقدام به نام نویسی و شرکت در این آزمون می کنند. با توجه به رقابت دشوار و تنگاتنگی که بین متقاضیان وجود دارد، ترس و دلهره بعد از آزمون و انتظار اعلام نتایج ممکن است که افراد زیادی را اذیت کند و مدام باعث درگیری ذهنشان شود. باید متذکر شویم که نتایج کنکور دکترای تخصصی طی چندین مرحله به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

کارنامه اولیه یا همان نتیجه اولیه که برای دانشگاه های سراسری و آزاد هر دو از سایت سنجش و آموزش کشور در قالب یک کارنامه منتشر می شود و متقاضیان را از رتبه کسب شده و مجاز یا عدم مجاز بودن به انتخاب رشته آگاه می کند. پس از اعلام نتایج اولیه و انجام انتخاب رشته توسط داوطلبان، نوبت به انتشار نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا می رسد. در مرجله آخر افراد می بایست در صورتی که پس از ثبت کد رشته های انتخابی خود از سمت دانشگاه های انتخاب شده به مصاحبه دعوت شدند و در این مرحله نیز شرکت کردند، لازم است که منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری باشند.


اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 1403

کارنامه اولیه آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد از سایت سنجش منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مشاهده کارنامه اولیه از مجاز یا عدم مجاز بودن به انتخاب رشته اطلاع یابند. نتایج اولیه کنکور دکترا حاوی رتبه و تراز داوطلب و وضعیت وی در کد ترکیب های رشته امتحانی می باشد. در ادامه این مطلب زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا و نحوه مشاهده آن را در سایت سنجش برای شما عزیزان درج کرده ایم،

نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد چه زمانی اعلام می شود؟

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در سال جاری، نتایج اولیه آزمون دکتری در تاریخ 28 فروردین 1403 به اطلاع متقاضیان رسید و داوطلبان توانستند با مراجعه به سایت مذکور، کارنامه اولیه خود را مشاهده نمایند. پس از این که افراد بر اساس کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند لازم است که جهت انجام این امر مهم ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور دکتری را مطالعه نمایند و سپس نسبت به ثبت کد رشته های انتخابی خود اقدام کنند.

 

 

 

منبع: نتایج کنکور دکتری

  • ۰۳/۰۶/۰۸
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی