مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

همانطور که همه ما می دانیم کنکور کارشناسی ارشد با رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان مواجه می شود و قبولی در این آزمون ملزم به پشتکار و تلاش افراد می باشد. نکته قابل توجه این است که متقاضیانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید به زمان و نحوه ثبت نام آزمون ارشد نیز توجه داشته باشند و بهتر است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد را مطالعه نمایند و سپس اقدامات لازم را به عمل آورند.

نکته حساس تر و نفس گیرتر در این موضوع، اعلام نتایج کنکور ارشد می باشد. تمامی متقاضیانی که در این آزمون شرکت کرده اند مشتاقانه منتظر نتایج کنکور خود هستند تا شانس خویش را برای ورود به دانشگاه های خوب کشور در این مقطع تحصیلی بسنجند. کارنامه اولیه آزمون ارشد توسط سازمان سنجش منتشر می شود و پذیرفته شدگان پس از انجام انتخاب رشته خود لازم است که منتظر اعلام نتایج نهایی باشند.

نتایج اولیه کنکور ارشد چه زمانی اعلام می شود؟ از طریق کدام سایت و چگونه باید جواب اولیه آزمون خود را مشاهده کنم؟ در این مطلب سعی داریم که توضیحات مورد نیاز شما عزیزان را در رابطه با اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد شرح دهیم. همانطور که مستحضر هستید، سازمان سنچش و آمورش کشور مجری برگزاری کنکورهای علمی مهم از جمله سراسری، ارشد و دکتری می باشد. از این رو پس از شرکت داوطلبان در کنکور ارشد، کارنامه اولیه توسط سازمان مذکور منتشر می شود.

چه زمانی نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 منتشر می شود؟

تمامی شرکت کنندگان آزمون ارشد می توانند در موعدی که سازمان سنجش تعیین می کند به سایت sanjesh.org مراجعه داشته باشند و کارنامه اولیه خود را مشاهده کنند. در سال جاری، نتایج اولیه کنکور ارشد در تاریخ 8 خرداد ماه 1403 به متقاضیان رسید. در حال حاضر، خبری مبتنی بر اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد در سال جاری اعلام نشده است و به محض انتشار هر گونه خبر، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

 

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون ارشد

  • ۰۳/۰۶/۰۳
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی