مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

سازمان تامین اجتماعی کشور در دو مرحله ابتدا از طریق برگزاری آزمون کتبی و پس از آن برگزاری مصاحبه و گزینش، از مکتسبان حدنصاب علمی ارزیابی جامعی به عمل می آورد. شما همراهان مشاوران برتر برای رسیدن به این مراحل، ابتدا باید ثبت نام خود را برای اعلام علاقه مندی شرکت در آزمون مربوطه انجام دهید. طبق بندهای ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام، چنان چه در هریک از مراحل ثبت نام و گزینش، مغایرتی بین شرایط و مدارک درخواستی دفترچه و شرایط و مدارک ثبت نام کننده وجود داشته باشد، داوطلب از ادامه فرآیند جذب نیروی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته می شود حتی اگر موفق به کسب قبولی نهایی شده باشد.

یکی از مهم ترین مراکز که مجری برگزاری تعداد بسیار زیادی از آزمون های استخدامی می باشد مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است. نشانی اینترنتی این مرکز hrtc.ir بوده و شما با جستجوی نام آن به انگلیسی یا فارسی به راحتی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. تمام مراحل آزمون استخدامی تامین اجتماعی شامل ثبت نام و اعلام نتایج ازمون استخدامی تامین اجتماعی در سامانه ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی یعنی سایت مرکز جهاد دانشگاهی انجام می شود. همچنین برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی و اطلاعیه های سازمان تامین اجتماعی، تنها مرجع موثق سایت نامبرده می باشد.

 

 

 

منبع: نحوه نام نویسی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

  • ۰۳/۰۵/۰۹
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی