مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد هنرهای تصویری و طراحی 1403

هنرهای تصویری و طراحی زیرمجموعه رشته هنر می باشد که داوطلبان از طریق کنکور سراسری گروه امتحانی هنر می توانند این رشته را انتخاب نمایند. هنرهای تجسمی که اصطلاحا به آن هنرهای بصری نز گفته می شود، مبتنی بر حس بینایی می باشد که شامل (نقاشی، خوشنویسی، طراحی محصول، مجسمه سازی، تصویر سازی، عکاسی، گرافیک و...) می شود. در واقع رشته هنرهای تصویری و طراحی مجموعه ای از این موضوعات را دربرمی گیرد و در هر کدام از زیرشاخه ها به ایجاد یک اثر هنری می پردازد.  طراحی به دانش ایجاد یک طرح از طریق احساسات، خیالات و واقعیت ها می پردازد. 

افرادی که علاقمند به رشته های هنری می باشند، انتخاب رشته هنرهای تصویری و طراحی گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود. داوطلبان این رشته باید علاوه بر علاقه، دارای ذوق هنری و اسعداد بالا در خلق یک اثر هنری باشند تا بتوانند موفق تر در این حوزه از علم حاضر شوند. رشته های زیرمجموعه هنر، رشته بسیار جذابی هستند و افرادی که دارای احساسات لطیف و هنری می باشند، این رشته ها را انتخاب می کنند و اقدام به خلق آثار زیبایی از جمله طراحی ها، نقاشی ها، عکاسی های هنری و... می کنند. متخصصان در این حوزه از علم، در زمینه هنرهای زیبا یا هنرهای کاربردی به شکل اصولی آموزش دیده اند و به فعالیت می پردازند.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی آزمون کارشناسی ارشد هنرهای تصویری و طراحی

  • ۰۳/۰۵/۰۹
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی