مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

  • ۰
  • ۰

آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی به صوزت مجزا از دبیری برگزار می گردد. به دلیل ظرفیت بالای این سمت شغلی برای جذب در وزارت آموزش و پرورش، بسیاری از داوطلبان اقدام به نام نویسی در آزمون استخدامی آموزگاری می کنند. پس از اطلاع از زمان برگزاری این آزمون، متقاضان می توانند با مطالعه منابع درسی، خود را برای قبولی آماده کنند. معمولا کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگاری، 3 الی 5 روز قبل از برگزاری منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403

همانطور که می دانید، تمام اطلاعات لازم برای شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است. یکی از این اطلاعات مورد نیاز، زمان برگزاری آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. داوطلبان می توانند در موعد مقرر به سایت سنجش مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش در تاریخ 15 اسفند ماه 1402 منتشر شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403

داوطلبان می توانند در موعد مقرر به سایت سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات لازم، کارت وود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. باید این نکته را توجه داشته باشید که در وازد کردن اطلاعات و مشخصات خود هنگام ثبت نام، بایستی با دقت بالا عمل کرد و در صورت وجود هر گونه اشتباهی موجود در کارت ورود به جلسه به آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نمایید. در ادامه مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزگاری را درج کرده ایم.

 

 

 

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • ۰۳/۰۴/۱۹
  • مشاوران برتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی