مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی تمام مقاطع

مشاوره تلفنی مشاوران برتر، تخصصی ترین سایت مشاوره در زمینه خانواده، مدارس، برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته، دانشگاه، بدون کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر آزمون ها می باشد.

https://moshaveranebartar.com/
https://www.instagram.com/moshaverane_barttar/
https://t.me/moshaverane_barttar

۱۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه 1404

کنکور تیر ماه از گذشته تا کنون با قوت در جای خود باقی مانده است و داوطلبان برای شرکت در این آزمون تلاش زیادی می کنند زیرا کنکور تیر، معمولا هدف اصلی اکثریت شرکت کنندگان محسوب می شود و در صورتی که در آزمون تیر ماه، به موفقیت و کسب تراز و رتبه لازم، دست نیابند، بایستی خود را برای کنکور مرحله بعدی آماده کنند.

برای ثبت نام کنکور تیر، بایستی دفترچه ثبت نام کنکور تیر را مطالعه نمایید تا از شرایط، مدارک، مراحل، سایت ثبت نام و... مطلع شوید. هر ساله سازمان سنجش همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام آزمون سراسری تیر ماه، اقدام به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام می کند تا از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری نماید.

 

 

 

منبع: ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست 1404

شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست باید برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب و دلخواه خود از یک برنامه ریزی اصولی و شخصی سازی شده استفاده کنند. همچنین می توانند در جهت افزایش آگاهی خود برای انتخاب رشته مورد علاقه و ثبت نام در کنکور ارشد از مشاوران باتجربه راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. پیشنهاد ما این است که از یک مشاور باتجربه کمک بگیرید تا بتواند شما را چندین گام به اهدافتان نزدیکتر کند. امیدواریم که توانسته باشیم در این مقاله تا حدودی به افزایش آگاهی و رفع ابهامات شما عزیزان کمک کرده باشیم. 

ما در مقاله حاضر تا حدودی نحوه برتامه ریزی آزمون ارشد را به شما عزیزان توضیح داده ایم اما برای راهنمایی دقیق تر می توانید از موسسه مشاوران برتر کمک بگیرید و از طریق رزرو مشاوره تحصیلی با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

منبع: برنامه ریزی کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری 1404

اول از همه می توانیم مرتع و حوزه آبخیز را تعریف کنیم تا بهتر متوجه این شاخه از علوم شوید. مرتع به زمین هایی گفته می شود که دارای پوشش گاهی خودرو هستند و در فصل چرای دام، علوفه مورد نیاز دام ها را تامین می کنند. حوزه آبخیز به محدوده ای که دارای یک زهکش اصلی باشد و در مواقع بارندگی آب تمام آبراهه ها به درون این زهکش وارد شده و در نهایت از خروجی حوزه تخلیه می گردد، گفته می شود. مراتع نیز بر بستر حوزه های آبخیز واقع شده اند. رشته علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری به مطالعه و بررسی زمینه های مربوط به مراتع و آبخیزداری می پردازد. با توجه به اهمیت مراتع وجود متخصصانی که با اصول درست بهره برداری از مراتع آشنا باشند، الزامی است.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور ارشد علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

افراد متقاضی برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مرکزی لازم است به سایت این بانک مراجعه کنند و پس از کسب اطلاع از زمان نام نویسی اینترنتی آزمون استخدامی بانک مرکزی، شرایط مورد نیاز را مطالعه نمایند و در صورتی که شرایط ثبت نام را داشته باشند، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام، اقدام کنند.

پس از شرکت در آزمون بایستی منتظر اعلام نتیجه استخدام بانک مرکزی بمانید. زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی در مورخ 25 اسفند ماه 1401 بوده است و آزمون در دو مرحله کتبی و مصاحبه صورت می گیرد و اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی در دو مرحله اولیه و نهایی انجام می شود. افرادی که در آزمون استخدام بانک مرکزی شرکت کرده اند، می توانند برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی به سایت بانک مرکزی مراجعه کنند و همچنین بعد از کسب نمره قبولی در این مرحله، خود را برای مرحله مصاحبه آماده کنند.


نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی 1403

داوطلبان استخدام بانک مرکزی پس از شرکت در آزمون بی صبرانه منتشر اعلام نتیجه می باشند. سایت بانک مرکزی، جواب اولیه آزمون استخدامی را اعلام می کند و از آن دسته از داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی را کسب نموده باشند، برای حضور در مصاحبه شفاهی دعوت به عمل می آورد. در ادامه راهنمای مشاهده نتیجه آزمون استخدام بانک مرکزی را مشاهده خواهید نمود و همچنین شما عزیزان می توانید با رزرو مشاوره شغلی تلفنی، با کارشناسان مشاوران برتر، مشاوره دریافت نمایید. 

 

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

افرادی که علاقه دارند، در آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران ثبت نام کنند، باید از طریق سایت این بانک به نشانی qmb.ir در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام نمایند. زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق این سایت اطلاع رسانی می شود.

بانک قرض الحسنه در سال جاری برای عنوان های شغلی متصدی IT و بانکدار از بین داوطلبان خانم و آقا استخدام می کند. زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر در بهمن ماه می باشد و آخرین زمان ثبت نام استخدام بانک مهر در سال جاری و مربوط به تاریخ 17 بهمن ماه لغایت 27 بهمن ماه 1402 است.

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران در سایت این بانک و در طی اطلاعیه رسمی، اطلاع رسانی می شود. شرایط ثبت نام به دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می شود که دارندگان شرایط، می توانند ادامه مراحل ثبت نام را طی کنند.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران 1403

  • دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
  • دارای سلامت جسمی و روحی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم محکومیت به فساد اخلاقی و سوء پیشینه کیفری
  • عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان ها، دستگاه ها یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
  • داشتن کارت پایان خدمت ویژه داوطلبان مرد
  1. تبصره 1: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نبوده و تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون ارزیابی علمی باشد.
  2. تبصره 2: به‌کارگیری دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوطه و پس از تایید مراجع پزشکی مورد نظر بانک بلامانع خواهد بود.

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید انتشار نتایج کنکور سراسری شامل چندین مرحله می باشد. تمامی شرکت کنندگان آزمون سراسری ابتدا لازم است با مراجعه به سایت سنجش، کارنامه اولیه آزمون خود را دریافت کنند و مدتی پس از آن بر اساس کارنامه ملاک عمل انتخاب رشته نسبت به ثبت کد رشته های انتخابی خود اقدام نمایند. داوطلبانی که برای هر دو دانشگاه های سراسری و آزاد انتخاب رشته کنکور انجام داده اند، لازم است در موعدی که تعیین می شود، نتایج نهایی خود را دریافت نمایند.

مدتی پس از نتایج نهایی (نتایج انتخاب رشته) کنکور، کارنامه نهایی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در کارنامه سبز تمامی انتخاب های داوطلب مورد بررسی قرار می گیرد. در این مقاله با جزئیات بیشتری به کارنامه سبز کنکور و اطلاعاتی که در ختیار افراد قرار می دهد، می پردازیم. در حال حاضر در سال جاری، کارنامه نهایی کنکور منتشر نشده است و به محض اعلام هر گونه خبر جدید مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.


کارنامه سبز کنکور (کارنامه نهایی) حاوی چه اطلاعاتی می باشد؟

شاید این سوال ذهن بسیاری از شما را درگیر کرده باشد که کارنامه سبز آزمون سراسری چه اطلاعاتی را به ما می دهد؟ آیا کارنامه نهایی همان نتیجه نهایی کنکور می باشد؟ در پاسخ به این سوالات ابتدا باید بگوییم که کانارمه نهایی تفاوت بسیاری با نتایج نهایی کنکور دارد. در واقع نتایج نهایی همان جواب انتخاب رشته است که پس از انجام انتخاب رشته توسط داوطلبان، در اختیار آن ها قرار می گیرد. کارنامه نهایی در حقیقت مدتی پس از نتایج نهایی برای هر داوطلب منتشر می شود و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار وی قرار می دهد.

در کارنامه سبز اطلاعاتی همچون (مشخصات هویتی و ثبت نامی فرد، بررسی کد رشته های انتخابی، آخرین رتبه قبولی و...) شرح داده شده است. همچنین در این کارنامه کدهایی درج شده که هر کدام مفهوم خاصی را به بیننده می رساند. برای مثال عدد 1 نشان گر کد رشته های انتخابی دارای شرایط خاص می باشد و عدد 2 مربوط به دعوت به مصاحبه در آن رشته است. به طور کلی اعداد 1 تا 9 به اضافه علامت ستاره در کارنامه سبز دارای مفهوم های متفاوتی می باشد که هر فردی لازم است آگاهی لازم را نسبت به آن ها داشته باشد.

 

 

 

منبع: کارنامه نهایی کنکور

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

نتیجه نهایی کنکور

اعتراض به نتیجه نهایی کنکور سراسری 1403

تعداد داوطلبانی که پس از مشاهده نتیجه اولیه و نهایی کنکور سراسری، اعتراض دارند، کم نیست! لازم به ذکر است که احتمال رخ داد اشتباه توسط این سازمان بسیار پایین می باشد. باتوجه به عدم پذیرش حضوری سازمان سنجش، داوطلبان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه نمایند و درخواست در سایت سازمان سنجش را همراه با مستندات مورد نیاز ثبت کنند.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که بر حسب اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در صورتی که متقاضی برای انتخاب رشته یا بررسی اولویت اشتباه داشته باشد، سازمان سنجش این بررسی را انجام نخواهد داد و تنها اعتراضاتی قابل قبول است که در زمینه مندرجات کارنامه نهایی پرسش داشته باشند، می توانند با انجام مراحل زیر سوال خود را مطرح کنند.

 

 

منبع: نتیجه نهایی کنکور سراسری

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی 1404

رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی، شاخه ای از رشته کشاورزی و منابع طبیعی می باشد که هدف از تربیت متخصصان در این حوزه از علم، افزایش مهارت و دانش کافی در زمینه چوب، اقتصاد و کاربرد آن می باشد. این رشته زیرمجموعه علوم تجربی است و داوطلبانی که در کنکور سراسری رشته تجربی شرکت می کنند، می توانند این رشته را در بین انتخابات خود قرار دهند. فارغ التحصیلان در این رشته می آموزند که چگونه از روش هایی برای بهینه سازی مصرف چوب و کاغذ استفاده کنند. به طور کلی هدف از این علم به کارگیری دانش فنی، طبیعی و نظری در جهت استفاده از منابع چوبی و سلولزی برای رفع نیازهای انسان می باشد.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی 1404

شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی باید برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب و دلخواه خود از یک برنامه ریزی اصولی و شخصی سازی شده استفاده کنند. همچنین می توانند در جهت افزایش آگاهی خود برای انتخاب رشته مورد علاقه و ثبت نام در کنکور ارشد از مشاوران باتجربه راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. پیشنهاد ما این است که از یک مشاور باتجربه کمک بگیرید تا بتواند شما را چندین گام به اهدافتان نزدیکتر کند. امیدواریم که توانسته باشیم در این مقاله تا حدودی به افزایش آگاهی و رفع ابهامات شما عزیزان کمک کرده باشیم. 

ما در مقاله حاضر تا حدودی نحوه برتامه ریزی آزمون ارشد را به شما عزیزان توضیح داده ایم اما برای راهنمایی دقیق تر می توانید از موسسه مشاوران برتر کمک بگیرید و از طریق رزرو مشاوره با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

  • مشاوران برتر
  • ۰
  • ۰

آیا پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور، داوطلبان می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر! نتایج آزمون سراسری طی چندین مرحله به اطلاع متقاضیان می رسد که مرحله اول آن همان نتایج اولیه می باشد. تمامی افرادی که در صورت دارا بودن شرایط نام نویسی کنکور در این آزمون شرکت کردند، می توانند پس از اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه کنکور خود را مشاهده کنند. کارنامه اولیه در واقع درصدی که فرد از دروس رشته خود کسب کرده است همچنین ترازی که به دست آورده است نمایش داده شده است.

پس از نتایج اولیه، کارنامه ملاک عمل انتخاب رشته آزمون سراسری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که می توانند بر اساس آن انتخاب رشته خود را انجام دهند. در سال جاری کنکور طی دو مرحله برگزار گردید و شرکت کنندگان هر دو مرحله لازم است که در موعد تعیین شده از سوی سازمان سنجش، نتایج اولیه خود را دریافت کنند. در ادامه این مطلب به زمان اعلام نتایج اولیه و نحوه مشاهده آن در سایت سنجش اشاره شده است.

چه زمانی می توانم کارنامه اولیه کنکور خود را مشاهده کنم؟

داوطلبینی که در هر دو نوبت کنکور سراسری (اردیبهشت و تیر) شرکت کرده اند، دارای دو کارنامه اولیه جدا می باشند. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، نتایج اولیه کنکور نوبت اول در تاریخ 17 خرداد ماه 1403 به اطلاع متقاضیان رسید. همچنین نتایج اولیه کنکور نوبت دوم (تیر ماه) در تاریخ 15 مرداد ماه 1403 منتشر شد. چند روز پس از این که افراد کارنامه اولیه آزمون خود را دریافت کردند می توانند با مشاهده کارنامه ملاک عمل انتخاب رشته خود نسبت به انتخاب رشته کنکور اقدام کنند.

 

 

 

 

منبع: نتایج اولیه کنکور

  • مشاوران برتر